Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حمید رضا گرشاسبی در پاسخ به این سوال‌ که آیا در این سال‌ها باشگاه السد توانسته این حجم زیادی از جام قهرمانی کسب کند که در موزه این باشگاه تعداد بسیار زیادی جام قهرمانی قرار دارد، گفت:‌  باید فرصتی باشد و اتکیت نصب شده روی جام‌ها را نگاه کنیم تا متوجه شویم این جام برای چه سالی و چه تورنمنتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعید می‌دانم طی این سال‌ها این اندازه جام کسب کرده باشند و شاید برخی از جام‌هایی که اینجا قرارداده شده برای نمونه است. سابقه السد را برای بررسی کنیم تا ببنیم آنها چه موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند. شاید این جام‌ها برای تورنمنت‌های داخلی، دوستانه، مسابقات چند جانبه  و ... است. ما هم جام زیاد داریم اما متاسفانه پراکنده هستند. متاسفانه ما در ایران موزه‌ای برای باشگاه‌هایمان نداشتیم که جام‌ها جمع‌ آوری شوند و مردم بتوانند با بازدید از این جام‌ها تاریخچه‌ باشگا‌های مورد علاقه خود را ببینند. 

وی در مورد جام لیگ قهرمانان آسیا هم در موزه باشگاه السد قرار دارد و پرسپولیس هم در حال حاضر در یک قدمی کسب این عنوان قرار گرفته، اظهار داشت: به نظر من تیمی که یک سال از جذب بازیکن محروم بوده و با جدایی تعدادی از نفرات خود به این مرحله رسیده خودش یک جور قهرمانی است. این حرف را به این خاطر نمی‌گویم که ما در باشگاه پرسپولیس هستیم. این تیم از نظر ما با توجه به مشکلاتی که از لحاظ بازیکن و ارزی داشته قهرمان است. این بازیکنان وفادارانه و مردانه ایستادند. این تیم با کمک بازیکنان، کادرفنی و هیأت مدیره در کنار محبت‌ رسانه‌ها توانسته خودش را تا به اینجا بالا بکشد. امیدوارم نتیجه رضایت بخشی بگیریم و دست خالی به ایران باز نگردیم تا در بازی برگشت در ورزشگاهی کاملا قرمزپوش نتیجه را جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا جواز صعود به فینال را به دست بیاورد، اظهار داشت: امیدمان به خدا است. تا الان شاهد بوده‌ایم که این بازیکنان با تعصب و غیرت چطور تلاش می‌کنند، به همین خاطر امیدوار هستیم. انشاءالله خدا کمک کند تا دل مردم و هواداران شاد شود.

وی در مورد اینکه در صورت کسب مجوز حضور در فینال چه برنامه‌ای دارند، گفت: هواداران صاحبان اصلی باشگاه هستند. با پشتوانه هواداران توانستیم حرکت کنیم و تا به اینجا برسیم. فینال آسیا حساسیت خاصی دارد. به ما اعلام شده که 200 نقص ورزشگاه آزادی باید برطرف شود تا بتوانند در ورزشگاه آزادی یک جشن بزرگ در صورت قهرمانی برگزار کنند تا این ورزشگاه ابزارهای لازم برای برگزاری یک فینال مهم را داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران با شکست رقبای خود راهی دیدار نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران، پس از استراحت در دور اول، با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در این مرحله نیز در یک مبارزه سخت و دشوار با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کیم از کره‌جنوبی گذشت و راهی فینال شد.

دادمرز در فینال به مصاف یو چول رو از کره شمالی می‌رود.

ایمان محمدی در ۶۳، امیر عبدی در ۷۷،‌ناصر علیزاده در ۸۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، دیگر نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صعود کرد
  • صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا