Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش سرویس بسیج علمی خبرگزاری بسیج، سجاد سنگسری معاون  پشتیبانی توسعه و فناوری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در جمع مدیرهای عالی دانش و پژوهش نیروهای مسلح در شمال غرب کشور گفت: امروز ظرفیت بالای نخبگان و اساتید بسیجی در سطح کشور بعنوان کانون های جوشان تفکر و اندیشه ورزی در خدمت حل مسائل ضروری نظام اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مشکلات خاص چند ماهه اخیرکشور و مشکلات معیشتی مردم افزود: کار گروه های خاص بر ارائه راه حل و بسته های ویژه کوتاه مدت برای گذر از شرایط فعلی در همه خانه های نخبگان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در کشور راه اندازی و نتایج نهایی به قسمت های متولی در دولت ارائه می گردد. وی همچنین افزود خانه های نخبگان در سراسر کشور از با تجربه ترین و عالم ترین نخبگاه علمی هر استان تشکیل شده و با ایجاد بانکی از توانمندی ها و نیازمندی های  هر استان در غالب گروه های اندیشه ورز نسبت به حل مشکلات اساسی و کمک به دغدغه های مردم به صورت مبنایی فعالیت می کنند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی مرتبط با چرخه اقتصادی این استان بررسی و رفع این مشکلات مصوب شد.
بهنام خسروی افزود: بیشترین مشکلات این طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.
وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسئولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.
خسروی گفت: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.
وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.
هم اکنون در این استان بیش از هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.
تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تأسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که برای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب