Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم به طرح سئوالی پیرامون حادثه عاشورا پرداخت وگفت:چه عواملی باعث شد جامعه اسلامی با آن همه مجاهدت در صدر اسلام طی پنجاه سال به جایی برسد که امام خود و نوه پیامبراکرم(ص)را به شهادت برساند؟ قطعا پاسخ به این سوال که فقط سوالی تاریخی نیست بلکه ناظر به جامعه امروز ما نیز هست و برای حرکت در صراط مستقیم جامعه اسلامی ما بسیار راهگشا و آموزنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه راهکار قرآنی مقابله با انحرافات را استقامت برشمرد وعنوان کرد: طبق آیات سوره حجرات شرط ایمان و صداقت در ایمان،استقامت علمی و استقامت عملی ذکر شده و نسخه کنونی جامعه ما برای عبور از فتنه‌ها و مشکلات همین استقامت در راه حق است.

وی در ادامه به انحراف علمی و عملی در جامعه اسلامی صدر اسلام در طول 50 سال اشاره کرد واضافه کرد: بی بصیرتی و دنیازدگی از مهمترین عوامل انحراف در جامعه اسلامی بود که باعث شد امام حسین(ع) برای اصلاح این انحرافات قیام کند و به شهادت برسد.

وی در پایان ضمن معرفی حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد به عنوان فرمانده جدید تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام از زحمات حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر در طول دوره مسئولیت تقدیر کرد.

انتهای پیام/ح

فرمانده جدید تیپ امام جعفر صادق(ع) معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست