Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > شهری - همشهری‌آنلاین:
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض گفت: برای توسعه حمل ونقل عمومی و ارتقاء درآمدهای پایدارشهری، شهروندان محترم نسبت به پرداخت عوارض خودرو خود اقدام و مدیریت شهری را در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان یاری کنند.

وحيد عرب، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد گفت: شهروندان و مالکان خودرو به صورت سالیانه ملزم به پرداخت عوارض خودرو خود هستند وچنانچه عوارض خودرو در مهلت مقرر پرداخت نشود به موجب قانون، جریمه دیرکردی معادل 2 درصد به ازا هر ماه محاسبه و به مبلغ عوارض در سال آتی اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد با اعلام این مطلب گفت: شهروندان و مالکان محترم می‌توانند نسبت به مشاهده و پرداخت عوارض خودرو خوددر سامانه جامع ملی عوارض خودرو به آدرس: cartax.tehran.ir ، نسبت به دریافت مفاصا حساب اقدام كنند و این مفاصا حساب اینترنتی در زمان نقل و انتقال خودرو قابل استناد است.

وحید عرب در خصوص سایر روش‌های پرداخت عوارض خودرو گفت : کلیه مالکان و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه فوق و پایگاه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی daramad.tehran.ir در بخش عوارض خودرو ، نسبت به مشاهده وپ رداخت عوارض سالیانه خودروی خود اقدام کنند.

او در ادامه گفت: چنانچه به هر دلیل شهروندان محترم امکان پرداخت عوارض خودرو خود را از طریق غیر حضوری نداشتند یا اطلاعات خودرو مورد نظر درسامانه موجود نبود، می‌توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر و یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کنند.

در همین زمینه: ممنوعیت توزیع کالا در تهران از ساعت ۶ تا ۹ صبح در دو هفته اول مهر نهایی شدن بررسی طرح توسعه شهری مطالعه سه مسیر برای راه اندازی ال‌ آر تی در پایتخت اختیارات شرکت اتوبوسرانی به شهرداری تهران تفویض شود لایحه نرخ کرایه اتوبوس در شورای شهر اصلاح شد رونمایی از سامانه نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری نرخ عوارض خروج کم می‌شود یک سوم بودجه شهر صرف حمل‌ونقل عمومی می‌شود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود

شهردار ایلام با اشاره به ضرورت بهسازی و نگهداری از مجموعه تفریحی رفاهی بام ایلام گفت: اجرای این طرح موجب زیبایی و پذیرش گردشگر خواهد شد و در نظر داریم لاین دوم بام ایلام نیز احداث شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین‌_ در حاشیه بازدید از بام ایلام با بیان اینکه ترمیم، بهسازی و نگهداری مجموعه تفریحی رفاهی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در نظر داریم لاین دوم بام ایلام احداث شود.

وی افزود: سازمان‌ها و ادارات متولی در اسرع وقت با شناسایی نواقص و کمبودها در راستای زیباسازی بام ایلام با شهرداری همکاری کنند.

در ادامه سعید انوری، عضو شورای اسلامی شهر ایلام هدف شورا و مدیریت شهری را خدمت بی منت به شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: این امر مهم را با دل و جان پذیرفتیم و درخواست شهروندان مبنی بر توسعه، تجهیز، بهسازی بام ایلام در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام دغدغه مدیریت شهری و مجموعه کارکنان شهرداری توسعه و عمران شهر ایلام است.

به گزارش ایمنا، به دنبال درخواست شهروندان مبنی بر بعضی مشکلات پیش آمده برای بام ایلام، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر ایلام به اتفاق معاونان زیربنایی و خدمات شهری شهرداری از منطقه بام ایلام بازدید کردند.

کد خبر 745025

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • هفت اختراعی که زندگی شهری را تغییر داد
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • خطرات و عوارض باتری به باتری خودرو
  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض