Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف اراک ( ۱۰مهر)در مجتمع کوه نور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در مراسم آغاز بکار بزرگترین رخداد. قرآنی کشور که به میزبانی شهر آفتاب برگزار شد گفت: قرآن کتاب زندگی و زمینه حیات طیبه برای بشریت و کتاب هدایت و عبودیت وبندگی و رسیدن به قله های معرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: قرآن تنها کتابی است که در خط، سطر و اعراب آن هیچ تحریفی رخ نداده است; برگزاری رویدادهای قرآنی سبب تعالی زندگی افراد بویژه نسل جوان جامعه می شود; ایران اسلامی علمدار ترجمه و تفسیر قرآن در جهان قلمداد می شود .

 

آقازاده اظهار کرد: قرآن کریم سراسر نور در همه اعصار و تاریخ ها برای همه مردم جهان بوده و هست

 

استاندار مرکزی ادامه داد: ترویج مبانی قرآن کریم در اقشار جامعه راهبردی موثر برای مقابله با معضلات و تهدید ها و آسیب های اجتماعی است.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس کنگره بین المللی امام سجاد ع وزیر بهداشت علی لاریجانی کانون های مساجد اربعین حسینی مجلس سالمندان زمین لرزه سپاه پاسداران مسابقات قرآن کریم استاندار مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان

همشهری آنلاین عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی‌ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است. هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان