Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به کنگره ۴۵۶ شهید والامقام نیروی انتظامی لرستان، آورده است: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه ای ملی است که با اقتدار، شکوه و امنیت ملی کشور گره‌ خورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  در پیامی حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، رئیس نباید شهید و امور ایثارگران به کنگره 456 شهید والامقام دوران دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی استان، آمده است: سلام بر ارواح طیبه شهدا، درود بر

ساحت ایمان و ایثارگران، ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگرانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت درراه مکتب و میهن خود جان‌فشانی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام افزوده شده است: آنان که به حرمت خون پاکشان و صبر و استقامتشان ملت سر به‌ سرافرازی افراشته و گام در مسیر اعتلای نظام و پاسداشت آرمان‌ها مستحکم ساخته است، آن حماسه‌سازانی که با ازخودگذشتگی و رشادت ضامن بقا، حافظ استقلال و عزت ایران اسلامی گشتند و تا همیشه همچون مشعلی هدایت‌کننده و راهنمای ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود.

 

همچنین در این پیام آمده است: به‌یقین مردم قدرشناس و مسلمان ایران خاطره ایثار و بزرگ‌منشی آنان را همواره در ذهن خود جاری و ساری خواهند ساخت، چراکه زنده نگه‌داشتن یاد و نام آنان نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه با اقتدار، شکوه و امنیت ملی کشور گره‌خورده است.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزوده شده است: همان‌گونه که در سال‌های اخیر شهدای مدافع حرم با تکیه‌بر همین فرهنگ از کیان اسلام در برابر تکفیری‌ها دفاع کردند و نیروهای نظامی و انتظامی نیز در حفظ امنیت کشور و پاسداری و حراست از مرزهای آن در مقابل اشرار گروهک‌های تروریستی از جان خویش گذشتند.


در ادامه این پیام آمده است: از این رو با ادای احترام به‌تمامی شهدا و ایثارگران معزز به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی مدافعان نظم و انضباط حریم کشور یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی استان لرستان را گرامی می‌دارم، این فرصت را ارزشمند گرفته و به ساحت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنم، عزتشان مستدام باد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس کنگره بین المللی امام سجاد ع وزیر بهداشت علی لاریجانی کانون های مساجد اربعین حسینی مجلس سالمندان زمین لرزه سپاه پاسداران اعتلای نظام شهدای نیروی انتظامی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران دو سال پیش از طرح ایجاد دیوارنگاره‌های شهری  «سروقامتان تهران» خبرداد و گفت:در ‌این طرح شهدای هر منطقه تهران مورد توجه قرار گرفت و تصمیم گرفته شد تا تصویر شهدای هر منطقه در همان منطقه دیوارنگاری شودو در هر دیوارنگاره بر اساس اطلاعات شهدا در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران و منطقه زندگی هر شهید و خانواده محترمشان آثار متنوعی طراحی و اجرا می‌شود. در همین راستا شهروند خبرنگاری خواستار ترسیم عکس شهدای ارتش در این دیواره نگاره ها شده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

سلام علیکم
از ابتدای سال جاری در مناطق مختلف شهر تهران  از جمله پارک شهر و شهرک شهید محلاتی با فضای سازی مناسب تصویری از فرماندهان شهید سپاه نصب شده است .
اما موضوع قابل تامل این است که هیچ تصویری از فرماندهان شهید ارتش نصب نشده است.
هر شهروندی که می بیند سئوال ایجاد می شود که چرا تصویر فرماندهان شهید ارتش کنار تصاویر فرماندهان شهید سپاه نصب نشده است؟
بنده از ۲۰ روز پیش تا کنون ضمن اطلاع رسانی موضوع را از کانال های مختلف پیگیری کردم .سامانه ۱۳۷ شهرداری می گوید بستر کار را ما فراهم کردیم اما نصب تصاویر مربوط  به ما نیست .
این وضعیت تبلیغی نه تنها مفید نیست بلکه مضر هم هست . آیا شهید چمران که تصویر ایشان همراه فرماندهان شهید سپاه نصب شده چنین وضعیتی را تحمل می کرد .
اگر قصوری صورت گرفته در ۲۰ روز گذشته که اطلاع رسانی شده مسئولین مربوطه می توانستند اصلاح کنند .
اگر آگاهانه چنین وضعیت تبلیغی دنبال می شود باید در سلامت و صداقت دستکاه و مسئول اقدام کننده شک کرد
تصاویر مربوط به فرماندهان شهید :
همت،خرازی،باکری،زین الدین،کاظمی ،چمران،سلیمانی،و ابراهیم هادی می باشد.

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است