Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@22:11:19 GMT

فرمول شکست دادن پرسپولیس از زبان قطری‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۹۷۴۰

به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت 18:45 در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال السد قطر می رود.

در راستا کارشناسان فوتبال قطر درباره این دیدار راهکارهای خودشان را برای پیروزی السد مقابل شاگردان برانکو اعلام کردند که به شرح زیر است:

*ماجد الخلیفی(کارشناس شبکه الکاس قطر): نباید پرسپولیس را دست کم بگیرید

ماموریت آسانی پیش رو السد وجود ندارد چون پرسپولیس هم به دنبال صعود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه شانس هر دو تیم برای راه یابی به فینال یکسان است. اگرچه تیم ایرانی برخی از بازیکنانش در این دیدار حضور ندارد اما نشان داده که تیم باثباتی است و نباید السد رقیب را دست کم بگیرد.

*عبید جمعه(مربی سابق قطری و کارشناس شبکه الکاس): باید پرسپولیس را غافلگیر کنید

باید در یک ربع اول بازی دروازه پرسپولیس را باز کنید. غافلگیری رقیب در ابتدای بازی و گرفتن نتیجه خوب در در بازی خانگی می تواند کار را برای صعود السد در تهران آسان کند. البته باید خط دفاع السد نیز مواظب بازیکنان خطرناک پرسپولیس باشد مخصوصا اینکه تیم ایرانی به ضدحملات دلبسته است.

*عبدالقادر المغیصیب(مربی قطری): السد باید 180 دقیقه تمرکز کند

السد در این بازی باید تمرکز بالا داشته است و از بازی الدحیل درس بگیرید. الدحیل 20 دقیقه پایانی در دیدار برگشت تمرکز خود را از دست داد در نتیجه بازی را باخت. باید بازکنان السد 180 دقیقه کامل تمرکز داشته باشند.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس بازی لیگ قهرمانان آسیا فوتبال قطر پرسپولیس پرسپولیس پارس زبان فرمول السد پارس نیوز قطری ها شکست دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار