Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@14:35:45 GMT

ارسال ۱۰۰ اثر به جشنواره استانی «جایزه ادبی یوسف»

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۹۸۱۳

ارسال ۱۰۰ اثر به جشنواره استانی «جایزه ادبی یوسف»

به گزارش ایکنا از البرز، سردار ابوالفضل اسلامی، 10 مهرماه در مراسم اختتامیه هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف که در سالن باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: هشتمین دوره «جایزه ادبی یوسف» به منظور انعکاس و انتقال میراث گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، در قالب داستان کوتاه برگزار شد.
وی گفت: موضوع اصلی این جشنواره «دفاع مقدس»، «دفاع از حریم اهل بیت»، «مقاومت» و «بیداری اسلامی» و همچنین بخش ویژه با موضوع «مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر» بود و شرکت‌کنندگان در این حوزه‌ها با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با بیان اینکه این جشنواره برای دومین سال متوالی در البرز برگزار می‌شود، افزود: امسال 100 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
اسلامی تصریح کرد: پس از داوری تخصصی آثار ارسالی، سه نفر در داستان کوتاه بخش دفاع مقدس، دو نفر در داستان‌های کوتاه خرمشهر و 14 نفر در بخش‌های دیگر معرفی شده شایسته تشویق شدند.
اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی گامی موثر برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: دشمنان بسیار تلاش دارند تا ارزش‌های دفاع مقدس را در جامعه ما کم‌رنگ کنند لذا باید با اقدامات مختلف فرهنگی این فرهنگ و تاریخ را در جامعه حفظ کنیم تا به فراموشی سپرده نشود.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی اسلامی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جایزه ادبی یوسف فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار