Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@21:31:11 GMT

هاشمی: تقاضای دیدار با رهبری را داده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۰۰۷۱

هاشمی: تقاضای دیدار با رهبری را داده‌ایم

شهر > شورای شهر - همشهری‌آنلاین:
رئیس شورای شهر تهران در مورد نامه‌نگاری اخیرش به مقام معظم رهبری توضیحاتی را ارائه کرد و گفت درخواست ملاقات با ایشان را کرده‌ایم.

محسن هاشمی، رئيس شوراي شهر تهران صبح سه‌شنبه 10 مهر با حضور در جمع خبرنگاران درباره نامه‌اش به مقام معظم رهبری گفت: در مورد نامه‌ام به مقام معظم رهبری صحبت نمی‌کنم چرا که نامه‌ای درمورد چالش‌های شهر تهران نوشتم اما به اشتباه مطرح شد تقاضا کمک ۲ میلیاردی کردیم و اشتباه گفته شده بود؛ چرا که ضمن اعلام مشکلات شهر تهران، خواسته بودیم اگر رهنمودهایی دارند به ما اعلام کنند و همچنین درخواست وقت ملاقات دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن هاشمي با بیان این‌که منتظر هستیم تا با رهبری دیدار کنیم، گفت: همچنین درخواست وقت ملاقات با آقای لاریجانی را داده‌ایم که هنوز تعیین نشده است.

رئیس شورای شهر تهران در مورد نامه‌نگاری‌هایش با دولت نیز گفت: برای حل مشکلات شهر و اجرا قوانین موجود نیاز به همفکری و کمک دولت داریم که بر همین اساس به دولت نامه نوشته‌ایم.

او با بیان این‌که اولین تقاضا از دولت این بود که به قانون عمل کند، تصریح کرد: برخی پرداخت‌های دولت به شهرداری همچون پرداخت یارانه مترو و اتوبوس در متن قانون به صراحت آمده است و باید دولت به آن عمل کند اما در قانون در برخی مواقع به دولت اجازه داده شده است که به شهرداری‌ها برای اجرا ماموریت‌هایشان کمک کند که به نظرمان باید این مهم نیز اجرایی شود. مثلا بر اساس قانون، وزارت نفت باید به مترو کمک کند و نه تنها در بندهای قانونی به صراحت این مساله اعلام شده بلکه در تفاهم‌نامه‌هایی که منعقد کردیم نیز این مهم اعلام شده است اما حالا وزارت نفت گفته که ما بدهی نداریم و این هم نکته جالبی است چرا که بر اساس تفاهم‌نامه‌ها باید این مفاد اجرایی شود و شهردار تهران نیز باید پیگیر اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌ها باشد.

در همین زمینه: تخفیف ورود وانت بارها و آژانس‌ها به طرح ترافیک در شورای شهر تصویب شد ضرورت نهادینه‌سازی توازن ساختار مالی مدیریت شهری در برنامه سوم توسعه تهران ممنوعیت استخدام فامیلی در شهرداری، در صف بررسی شورا درخواست اعضای شورای شهر تهران برای دیدار با رئیس مجلس ضرورت توازن در منابع و تکالیف شهرداری در برنامه سوم توسعه عدم پرداخت مطالبات شهرداری از سوی وزارت نفت نامه اعضای شورای شهر به رئیس‌جمهور در خصوص اتوبوس‌های شهری

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که به تهران سفر کرده است، عصر امروز - پنجشنبه - با مقام معظم رهبری دیدار کرد.   به گزارش ایرنا، «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.   هفتم فروردین ماه نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشتند؛ ایشان در این دیدار با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.   این دیدارها در شرایطی صورت گرفته است که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • نامه پدر پیوندکبد ایران به وزیر بهداشت دولت هاشمی بعد از بازنشستگی اجباری/شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صتدلی نیازمند شما بود
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟