Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان امروز با اعلام این خبر گفت: در این سیلاب، به تاسیسات آبرسانی ۲۹ روستا در شهرستان‌های رودبار، رضوانشهر، تالش و صومعه سرا خسارت وارد شد.

محبعلی رنج ور، بیشترین میزان خسارت را مربوط به تخریب خطوط انتقال و توزیع دانست و افزود: از ساعات اولیه وقوع سیل و رانش زمین در این ۴ شهرستان، تمامی عوامل شرکت آبفار گیلان جهت رفع خرابی‌ها و وصل شدن آب شرب روستاهای حادثه دیده بسیج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آب آشامیدنی ۸ هزار خانوار این روستاها وصل شده، گفت: در چند روز گذشته به منظور تامین آب شرب روستاهای حادثه دیده، بسته‌های آب یک لیتری بین روستاییان توزیع و آبرسانی سیار نیز انجام شد.
وی، با تاکید بر حضور مستمر معاون بهره برداری و سایر اعضای کمیته بحران شرکت آبفار گیلان در این روستاها، افزود: برای اطمینان از سلامت آب شرب روستاهای حادثه دیده، کارشناسان کنترل کیفیت این شرکت همراه با آزمایشگاه سیار در این مناطق حضور یافتند و آزمایشات کدورت و کلرسنجی از شبکه ها و تانکرهای آبرسانی را به‌طور مداوم انجام دادند.
وی، با اشاره به بازدیدها و نمونه برداری های مشترک از آب این روستاها توسط کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آبفار استان گیلان، گفت: مخازن و شبکه‌های آبرسانی تمامی این روستاها شستشو شد

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر عامل آب منطقه‌ای استان گفت: ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی از ده سال قبل شروع شد که بخش از آن اجرا و بخش دیگر آن در سه سال اخیر انجام شد.
کریمی افزود: هم اکنون این ایستگاه پمپاژ به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان فلارد آبرسانی می‌کند.
وی گفت: در قرارداد با بخش خصوصی آین آمادگی وجود دارد تا طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان اجرا شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تصاویری از خسارت سنگین آتش‌سوزی مهیب شب گذشته در گیلان | هیچ نمانــد!
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی