Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمود زمانی قمی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که برای بررسی مشکل بخش معدن استان تشکیل شد ، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت)، گزارشی از زمان پاسخگویی به استعلام بخش معدن از ابتدای سال 97 ارائه کند تا مشخص شود پاسخ به نامه‌ها چقدر طول کشید.

رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد در ادامه بابیان برخی مشکلات اساسی در قوانین بخش معدن تأکید کرد: این اشکالات موجب رنجش بخش خصوصی شده است، اداره کل منابع طبیعی باید با اصلاح آنها و مشخص کردن پهنه‌هایی که قابلیت اغماض برای رفع و یا محدود کردن ممنوعیت دارند، تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی قمی درباره لزوم تمدید قانون بخشودگی جرائم مالیاتی و حقوق دولتی در صورت تسویه نقدی بدهی‌ها در 6 ماه امسال گفت: با درآمد کم می‌توان استان را اداره کرد اما با معادن ورشکسته و تعطیل‌شده مشکل خواهیم داشت به همین دلیل پیشنهاد این قانون برای 6 ماه دوم سال هم به دولت داده شود.

استاندار یزد درباره تفاهم‌نامه میان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با وزارت صمت درباره معادن ، تصریح کرد: نباید بخش دولتی خود را حق‌به‌جانب بداند بلکه باید با رصد مشکلات تفاهم‌نامه ، درصدد رفع آنها باشد.

رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد با تأکید بر لزوم شفافیت اقتصاد یادآور شد: اگر بخواهیم شفافیت حاصل شود باید به سمت قاعده‌ها و بنیان‌های دقیق‌تری گام برداریم.

زمانی قمی بابیان اینکه ترویج اقتصاد مقاومتی بدون حضور بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌ها ، احتمال ایجاد رانت را بالا می‌برد ، خاطرنشان کرد: درواقع شفافیت اقتصادی با واگذاری واقعی آن به مردم و بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری بخش خصوصی درآمد قانون یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود