Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، بر اساس آنچه که نزدیکان مرحوم «جواد محمدپور» در برنامه دیشب(دوشنبه) نود اعلام کردند، امکاناتی از قبیل اکسیژن و دستگاه احیاء در آمبولانس وجود نداشت. 

«وحید شادی‌نیا»، سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی در خصوص این حواشی به وجود آمده به ایسنا گفت: همه ادعاهای مطرح شده مبنی بر «مجهز نبودن آمبولانس حاضر در وررزشگاه یادگار امام (ره) در بازی تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان(جمعه ششم مهر ماه)» مغرضانه است، چون داور مسابقه پیش از آغاز بازی از آمبولانس بازدید کرده و پس از حصول اطمینان از مجهز بودن آن، سوت شروع بازی را به صدا در می‎آورد و در صورت نبود تجهیزاتی همچون DC شوک، داور درخواست آمبولانس مجهزتری را می‎دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: در بازی‎های معمولی یک دستگاه و در بازی‎های لیگ برتر و بین‎المللی، چهار دستگاه آمبولانس در ورزشگاه حضور پیدا می‎کنند و در بازی تراکتور و استقلال خوزستان نیز دو دستگاه از مجهزترین آمبولانس‎های مرکز تحت عنوان آمبولانس MICU در محل بازی حضور داشتند و همه اظهارات مبنی بر این‌که «یک دستگاه نیسان از آمبولانس حاضر در ورزشگاه مجهزتر است» کذب بوده و آمبولانس هم‌اکنون در مرکز مدیریت حوادث حاضر و قابل بازدید است. 

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی یادآور شد: کارشناسان ما به محض اطلاع از این حادثه، در محل حضور پیدا کرده و با انجام عملیات احیای قلبی - ریوی برای نجات او اقدام کردند که متأسفانه بیمار حین انتقال به بیمارستان فوت شد. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی استقلال لیگ برتر نیسان فوت خصوص تراکتور هوادار حواشی پارس نیوز جان باختن پار س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که برای اولین بار در پایان یک مسابقه در نشست مطبوعاتی حضور داشت به هواداران تراکتور پیغام مشخصی فرستاد، اینکه تیمش را حمایت کنند. او گفت:  با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

او که با هیجان حرف می‌زد در ادامه گفت: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!