Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان با بیان اینکه تفاوت نیروی انتظامی با پلیس در کشورهای دیگر مردمی بودن آن است گفت:نیروی انتظامی پنجه آهنین نظام در مبارزه با قاچاقچیان، تروریست‌ها و مجرمان است. ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی صبح امروز در کنگره  456 شهید والامقام 8 سال دفاع مقدس و عرصه‌های نظم و امنیت فرماندهی انتظامی استان لرستان که در مصلی الغدیر خرم‌آباد در حال برگزار است اظهار داشت: یکی از پیچیده‌ترین سازمان‌ها در همه دنیا و ایران سازمان نیروی انتظامی است، یک مجموعه‌ای با سبد بزرگی از خدمات متنوع که باید ارائه دهد که به طور یقین مدیریت این خدمات متنوع کار سختی است از خدمت مهم تامین امنیت تا بحث نظم بخشی به امور داخلی تا مسائل دیگری مانند حوزه اقتصادی، حوزه مبارزه با قاچاق، حوزه‌های اجتماعی و خدماتی مانند گذرنامه و راهنمایی و رانندگی همه این‌ها یک مجموعه گسترده‌ای است که کار نیروی انتظامی را سخت و پیچیده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از خدمات کشور توسط نیروی انتظامی ارائه می‌شود افزود: به روز شدن در برابر تغییرات محیط در همه سازمان‌ها لازم است ولی در نیروی انتظامی واجب است به دلیل اینکه اگر به روز نشود به شدت آثار عقب ماندگی آن از محیط بر جامعه خودش را نشان می‌دهد چون جامعه‌ای که هر روز در حال تحول است روزانه تکنولوژی‌های جدید و جرم جدید پیدا می‌شود که این حجم گسترده فناوری اطلاعات علاوه بر مزایایی که دارد حوزه‌های جرایم، شیوه و روش‌های جرم را تغییر و گسترش داده است، نیروی انتظامی هم وظایف گسترده‌ای دارد و هم مجبور است که به سرعت خودش را به روز کند که این کارشان را سخت تر می‌کند.

وی بیان کرد: تفاوت مهم نیروی انتظامی مردمی بودن و مردم پایه بودن آن است این سازمان باید در دل مردم جا گیرد و اقتدار داشته باشد. اقتدار با قدرت متفاوت است و اقتدار قدرت همراه با نفوذ وحاکمیت بردل‌هاست.

خادمی تصریح کرد: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی زمانی موفق خواهد شد که اقتدار داشته باشد که در کلام مقام معظم رهبری نیز وجود دارد که از اقتدار به جای قدرت  استفاده می‌کنند که در اقتدار قدرت هم وجود دارد اما حاکمیت بر قلب‌ها مهم است که این با درست رفتار کردن با مردم و طریق مهربانانه کار کردن با مردم  و درک مردم به دست می‌آید که این وجود دارد البته جای بهتر شدن هم دارد. ‌

وی گفت: ما باید هرچه می‌توانیم به خواسته ونیازهای مردم نزدیک شده و به آنها احترام بگذاریم. بخشی از چهره مهربان نظام را باید نیروی انتظامی به مردم نشان دهد و از این طریق هم خودش را و هم نظام را تقویت خواهد کرد البته هرجا لازم باشد پنجه آهنین نظام را به کسانی که نظم وامنیت را و سلامت مردم را دچار خطر کنند باید نشان دهد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: پنجه آهنین نظام در مبارزه با قاچاقچیان، تروریست‌ها، مجرمان و دشمنانی که می‌خواهند از مرزهای مختلف به کشور وارد و لطمه بزنند را در نیروی انتظامی می‌بینیم و هم چهره مهربان نظام را در برخورد با کودکان و زنان را در همین حادثه تروریستی اهواز چگونه در آغوش می‌گیرد و خودش را سپر آنها قرار می‌دهد و انتظاری که از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می‌رود همین است.

وی اظهارداشت: با توجه به جرائم و مجرمان جدید هم جای تیزتر شدن پنجه و هم مهربانه‌تر شدن چهره وجود دارد چون مردم ما این روزها نیازمند همدلی و همراهی بیشتری از طرف همه ما هستند و مجموعه یکی از نقاط اصلی اتصال مردم با نظام است.

خادمی افزود: اگر ما امروز از فرصتی داریم که بحث کار، توسعه و پیشرفت را مطرح کنیم، اگر در کشور روی اختلاف سلیقه‌ها برای اداره آن حرف می‌زنیم و چه روشی بهتر است نباید یادمان برود که اگر کشوری وجود دارد که ما روی نحوه اداره آن ممکن اختلاف سلیقه داشته باشیم محصول ایثارگری و خون دادن شهدا و خانواده‌های آنهاست که باید قدردان این عزیزان باشیم چون نه شهدا و نه خانواده‌هایشان به اینگونه مراسمات نیازی ندارند بلکه ما خودمان نیازمند همچین یادواره‌ها ومراسمات هستیم که باید این مراسمات را به جای یادواره به راهواره تبدیل کنیم، ما از یاد باید به راه و مسیر برسیم و آن را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال