Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، علی رحمتی افزود:درجهت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی امروز درقالب طرح تنظیم بازار این میزان لاستیک از تولیدات استان به مناطق مختلف کشور ارسال شد تا مشکل رانندگان از بابت کمبود لوازم یدکی و لاستیک از طریق تولیدات وطنی به حداقل برسد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه از این میزان هزار حلقه لاستیک سهمیه رانندگان استان اردبیل است تصریح کرد:از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون 121هزارتن کالا وبار توسط 9هزار دستگاه کامیون به مناطق مختلف کشور حمل شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عمده کالای حمل شده از استان را سیب زمینی، سیمان وعلوفه عنوان کرد و گفت : در 6 ماه گذشته بیش از 2 میلیون تن کالا و بار از استان به سراسر کشور حمل شده است.

عضوشورای ترافیک استان اردبیل از فعالیت 11هزار راننده با بیش از 7هزار دستگاه کامیون در بخش حمل ونقل استان خبردادو گفت:87شرکت حمل ونقل کالا در استان اردبیل در این زمینه فعال هستند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفراستان اردبیل وضعیت حمل ونقل وجابجایی کالا در استان را روان و عادی دانست وبیان کرد:رانندگان سخت کوش همانگونه که در دوران دفاع مقدس با روحیه بسیجی به مردم خدمات رسانی کردند اکنون نیز با همان روحیه جهادی شبانه روز درجاده ها به مردم خدمت میکنند ونقشه های دشمنان را با اقتدار خنثی می کنند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز استان اردبیل ترافیک حمایت از تولید ملی حمل و نقل سیب زمینی اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان