Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی بازتعریف «مفهوم کودکی» در برنامه فلسفه برای کودکان در آستانه روز جهانی کودک و به میزبانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: به همت گروه فبک پژوهشکده اخلاق و تربیت، نشست تخصصی روز جهانی کودک با عنوان «بازتعریف مفهوم کودکی در برنامه فلسفه برای کودکان؛ تفکر در سنت اسلامی (در مقایسه با سنین دیگر)» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست حسینعلی قبادی،‌ مهرنوش هدایتی، روح الله کریمی، محمدعلی لسانی و دانش آموزان حضور دارند. این نشست دوشنبه، ۱۶ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس کنگره بین المللی امام سجاد ع علی لاریجانی کانون های مساجد اربعین حسینی مجلس شیراز حادثه تروریستی اهواز وزیر بهداشت فلسفه برای کودک فبک روز جهانی کودک پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های علمی "مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران " و "فلسفه در ایران "در انستیتوی فلسفه آکادمی علوم روسیه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداللهی، مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی در روسیه و دکتر رضاپور، استاد مدعو المصطفی، سخنرانان این نشست علمی بودند.

کد خبر 6087546 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»