Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@05:01:12 GMT

اطلاعیه دفتر ولایتی درباره "لنگ پوشی"

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۰۸۲۱

اطلاعیه دفتر ولایتی درباره 'لنگ پوشی'

دفتر رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به اظهارات ولایتی درباره مقایسه مردم ایران با یمن پاسخ داد.

به گزارش تسنیم، دفتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در پی واکنش برخی رسانه‌ها به اظهارات وی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در پی اظهارات آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تجلیل از مقاومت سلحشورانه مردم یمن موجی از واکنش‌ها بعضا یا از سر دلسوزی و یا از سر غرض‌ورزی در رسانه‌ها ایجاد شده‌است. برخی این اظهارات را تعریض به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی قلمداد و تلاش کردند که چهره‌ای بیش از چند دهه از عمر خود را مصروف استحکام جبهه مقاومت در ایران و منطقه کرده‌است و هم‌اکنون پرچمدار زنده نگاه داشتن موج بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی در منطقه است را در مقابل مردم نشان دهند.

اظهارات ایشان بیش از آن که متوجه مردم ایران عزیزمان باشد، متوجه کسانی است که دلباخته مهر و خودباخته قهر سران استکبار جهانی هستند و متأسفانه و شرم‌آورانه به جای تقویت قدرت مقاومت مردم، نسخه سازش را تئوریزه می‌کنند و با خالی کردن دل مردم، تنها راه برون‌رفت از مشکلات را تسلیم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان مطرح می‌کنند.

از غرض‌ورزان که نه دلشان به حال ملت یمن سوخته است و نه ملت ایران، انتظاری نیست، اما از دلسوزانی که عمری تلاش مجاهدانه شخصیتی که کارنامه درخشانی در دلگرم ساختن جبهه مقاومت در داخل و خارج از کشور داشته است، شکری است با شکایت که باید با مرور مواضع روشن ایشان، نکته‌دانی خود را به نمایش می‌گذاشتند و ناروا بر فردی که مواضع روشنی در اعتقاد به ایستادگی مردم ایران دارد و به نمایندگی آنان این ایستادگی را بارها و بارها در عرصه دیپلماسی کشور به نمایش گذاشته است، نمی‌تاختند و ناروا خُرده نمی‌گرفتند و با غرض‌ورزان همزبانی نمی‌کردند.

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت / گر نکته‌دان عشقی بشنو تو این حکایت
بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم / یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت
رندان تشنه لب را آبی نمی‌دهد کس / گویی ولی شناسان رفتند از این ولایت
در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا / سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یمن ولایتی نان خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه«آیین سرزمین من» با حضور محسن حسن‌پور مدیرکل امور مدارس سما و دیگر مسئولان در دبستان پسرانه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار و با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان، اولیای آنان و سایر شهروندان روبرو شد.

در این نمایشگاه در قالب عکس نوشته و بنر‌های متفاوت و سخنرانی به معرفی مشاهیر شهرستان فسا ازجمله مرحوم سید محمدصادق رفیعی بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی فسا، سردار تنگه احد شهید مرتضی جاویدی، آیت‌الله بهشتی، علیرضا ذوالقدر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رستگار فسایی، روزبهان بقلی فسایی و بسیاری دیگر پرداخته شد.

دست سازه‌های دانش آموزان و خوراکی‌های بومی و محلی، در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت و دانش‌آموزان با پوشیدن لباس محلی و اجرای مراسم‌های بومی، همچنین هنرنمایی در زمینه خطاطی و نقاشی و موسیقی سنتی در اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ محلی شهرستان فسا کوشیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص مراسم دعا در تحویل سال ۱۴۰۳
  • رابطه تشکل‌های دانشجویی و دولت در ۱۴۰۲ بر چه مداری چرخید؟
  • طرح قرآنی«رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اشکذر اجرا می‌شود
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • اظهارات بایدن برای آتش‌بس در غزه فرار رو به جلو است
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در اقلیم کردستان معرفی می‌شود