Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:49:56 GMT

حمله قلبی زن سالخورده لحظاتی پس از سرقت کیف پول! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۰۸۵۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: زن 86 ساله ای که کیف پولش در یک فروشگاه مورد دستبرد دو سارق قرار گرفته بود لحظاتی بعد از این سرقت دچار حمله قلبی شد.

حجم ویدیو: 5.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

زن سالخورده ای که کیف پولش توسط دو سارق در یکی از فروشگاه های شهر "لستر شر" انگلیس به سرقت Stealing رفته بود لحظاتی بعد دچار حمله قلبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که توسطپلیس Police محلی انگلیس منتشر شده است چگونگی سرقت کیف پول این زن 86 ساله توسط این دو سارق را به تصویر می کشد.
این ویدئو سارق زن را نشان می دهد که از پشت به این پیرزن نزدیک می شود و با شگردی خاص در حالی که روی دستش یک شال یا پارچه انداخته موفق به برداشتن کیف پول او می شود. این حادثه Incident در ساعت 10 صبح تاریخ 1 سپتامبر و در فروشگاهی در منطقه کستل دونینگتون رخ داد.
لحظاتی بعد که این زن متوجه گم شدن کیف پولش شده بود، پرسنل فروشگاه تلاش کردند تا مانع فرار Escape دو سارق شوند. اما سارقان پس از خروج از فروشگاه سوار بر یک خودرو شدند و به همراه راننده آن پا به فرار گذاشتند. پس از این حادثه این زن سالخورده در حالی که دچار حمله قلبی شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. او مجبور شد یک هفته را در بیمارستان برای بهبود حالش بستری شود. کارآگاهان پلیس لسترشر با انتشار این ویدئو امیدوارند بتوانند سرنخی از دو سارق را که اقدام به ربودن کیف پول این زن کرده بودند پیدا کنند.
کارآگاه "مایکل استیر" در این خصوص گفت : " قربانی پس از اطلاع از ربوده شدن کیفش دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان منتقل گردید. ما هنوز سرنخی از سارقان پیدا نکردیم اما امیدوارم انتشار این ویدئو بتوانند به ما در دستگیری عاملان این حادثه کمک کند."
گفتنی است؛ در حالی که پلیس لسترشر از دستگیری یک مرد 23 ساله در ارتباط با این سرقت خبر داده است تحقیقات از او ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سخن عجیب یک اعدامی به خانواده مقتول پیش از اجرای حکم

اعتراف باند حسین دماغ / آن ها به هر خیابان تهران می رفتند آسایش را می گرفتند + عکس

اصرار عجیب متین برای ازدواج با زنی که همسن مادرش است!

نقشه مرموز مرد خسیس برای نپرداختن مهریه عروس خوش قلب + عکس

گفتگو با مردی که برای آموزش دزدی در تهران کلاس برگزار می کرد + عکس

دستگیری دختران و پسران در استخر پارتی / نیوشا کیست؟

رد پای پریسا در قتل مرد موتورسوار / او با مهدی چه سر و سری داشت؟

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

6 سال زندان برای محسن افشانی در پرونده حلما + عکس و حکم

شکایت عجیب بابک به دادگاه / او از انسان های اولیه شاکی است!

قتل فجیع کودک 5 ساله در اسلامشهر توسط پیرمرد 75 ساله

نقشه زن بی وفا برای خوشگذرانی / مرد مشهدی در اتاق دفن شده بود ! + عکس تلخ

تهمت های مرد دروغگو، زنش را تا یک قدمی مرگ کشاند!

اعدام به خاطر قتل پسر نخبه تهرانی / وقتی وارد خانه شدم او و دخترم تنها بودند !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز سرقت Stealing پلیس Police حادثه Incident فرار Escape اخبار حوادث پول سرقت حمله فیلم زن سالخورده عکس فیلم قتل تصاویر دختر اعدام جنایت یک زن ایران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد