Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس، گفت: رقمی که امسال برای اخذ ویزای اربعین اعلام شده نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت است لذا از آنجایی که زوار اربعین عموما از سطح پایین جامعه هستند باید این سفر معنوی چالش‌های کمتری برای آن‌ها داشته باشد.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفت: هیئت رئیسه فراکسیون حج و زیارت مجلس، هفته آینده جلسه‌ای با مسئولان ستاد اربعین خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت ویزای اربعین در دستور کار این جلسه قرار دارد.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس با بیان اینکه، اما و اگرا‌هایی درباره ویزای اربعین وجود دارد، گفت: با همه این تفاسیر ستاد اربعین رایزنی‌هایی را با طرف عراقی انجام داده و یک بخشی از نگرانی زوار حل شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به رقم ویزای اربعین گفت: رقمی که امسال برای اخذ ویزای اربعین اعلام شده نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت است لذا از آنجایی که زوار اربعین عموما از سطح پایین جامعه هستند باید این سفر معنوی چالش‌های کمتری برای آن‌ها داشته باشد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با تدابیری که از طریق ستاد مرکزی اربعین اتخاذ شده، راه‌حل‌هایی را برای موضوع کاهش هزینه سفر زوار، طی جلسه فراکسیون با مسئولان ستاد اربعین پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزادی خواه فراکسیون نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه