Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ داود مرسلی ️فرمانده انتظامی شهرستان ابهر درباره این خبر گفت:: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار انواع مواد غذایی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ مرسلی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، طی یک عملیات از انبار مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه ۲۱ قلم انواع مواد غذایی فاقد مدارک و احتکار شده، کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های احتکار شده را ۴۲۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   انتهای پیام/ن   كشف احتكار مواد غذایی در ابهر  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد