Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@20:36:36 GMT

اجرای طرح سیم فا بزودی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۱۳۱۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی استان در نشست خبری گرامیداشت هفته ناجا گفت: براساس این طرح اطلاعات خودروهای دارای معاینه فنی به دوربین ها داده شده و بر این پایه خودروهای بدون معاینه فنی مشخص و خودکار جریمه خواهد شد.

افزایش کشف کالای قاچاق در استان
سردارمهدی معصوم بیگی افزود: امسال بیش از دو هزار و 130 پرونده به ارزش 67 میلیارد تومان در حوزه قاچاق ارز و کالا در استان اصفهان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در حوزه قاچاق کالا وارز ۲هزار و۱۳۴پرونده با ارزش ۶۷میلیاردتومان در شش ماهه ابتدای سال تشکیل شده که پرونده های بالای ۵۰۰میلیون تومان ۶۰درصد رشد داشته است که دو هزار و۲۰۰نفر قاچاقچی کالا وارز نیز تاکنون دستگیر شده اند.
وی گفت: در شش ماه اول امسال بالغ بر ۱۹تن موادمخدر کشف شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۷درصدی داشته و دو و شش دهم دستگیرشدگان این حوزه خانم هستند.

فرمانده انتظامی استان رشد جرم در فضای مجازی را درشش ماه اول امسال بیش از ۱۰۰درصد بیان کرد و افزود: برداشت از حساب ها با رشد ۳۰۰درصدی بیشترین فراگیری این حوزه دراستان اصفهان است.
وی گفت: در استان اصفهان هیچ گزارشی ناشی از مسمومیت با مشروبات الکلی از بیمارستانها به نیروی انتظامی گزارش نشده است.

بررسی پرونده قتل ملیکای پنج ساله
فرمانده انتظامی استان با اشار به اینکه قاتل کودک فلاورجانی چهار بار با جرم های مختلف دستگیر شده بود که ریشه در مواد مخدر داشت گفت: موردی از حضور فردی شرور در این محل به نیروی انتظامی گزارش نشده است.
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه پدرو مادر این کودک معتاد و ازقاتل مواد مخدر خریده بودند افزود: والدین بخاطر نداشتن پرداخت پول کودک خودشان را توافقی به قاتل سپرده بودند و تا زمان قتل کودکشان هرگز به پلیس گزارش نکرده بودند.
وی با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم عده ای شرور محورهای مواصلاتی استان را ناامن کنند گفت:گشتهای محسوس و نامحسوس در جاده های استان مستقر شده و دراین زمینه ۵۰ نفر دستگیر شده اند.

اجرای طرح خیابان سبز

سردار معصوم بیگی با اشاره به اجرای طرح خیابان سبز هم در اصفهان افزود: در هرمنطقه شهری یک خیابان کاملا مکانیزه ایجادخواهدشد.

فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه این طرح به صورت  آزمایشی در خیابان "شمس آبادی" شهر اصفهان اجرا می شود گفت: در این خیابان  همه تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی براساس آخرین روشهای روز دنیا و براساس کنوانسیون وین نصب می شوند.

سردار مهدی معصوم بیگی  افزود:  همچنین پیاده راه ها، مسیرهای دوچرخه، خطوط ویژه بی آرتی و خط کشی ها در این خیابان بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی می شود.

وی با اشاره به حذف حضور فیزیکی ماموران پلیس راهور در این خیابان گفت: در این خیابان مرکز کنترل تصاویر ترافیک را  مکانیزه  پایش کرده و اگر راننده ای در این خیابان مرتکب تخلف یا  ترافیکی شود ، دوربین های نظارتی پلیس  اعمال قانون می کنند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان فرمانده انتظامی سردار فرمانده انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، معترضان به نتانیاهو، خواهان توافقی برای آزادی اسرا و انتخابات زودهنگام هستند.

بنابراین گزارش، خانواده‌های اسرای صهیونیست نتانیاهو را مسبب شکست مذاکرات با حماس می‎دانند و او را متهم می‌‎کنند که منافع شخصی خود را بر آزادی اسرا مقدم می‎داند.

در طرف مقابل، نتانیاهو هم بقای سیاسی خود را در ادامه جنگ می‎بیند؛ چراکه او متهم است که با عدم پیش‎بینی حمله حماس در روز ۷ اکتبر، امنیت این رژیم را به مخاطره انداخته و به همین دلیل باید استعفا دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی