Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:00:55 GMT

رئیس هیات جودو استان سمنان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۱۴۵۸

رئیس هیات جودو استان سمنان انتخاب شد

سمنان- ایرنا- سعید کرکه آبادی با کسب 16 رای به مدت چهار سال رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان سمنان شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات جودو استان سمنان با حضور محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو و محسن جهانشیر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.
در این انتخابات که سعید کرکه آبادی و محسن امینیان 2 نامزد رئیس این هیات بودند، سعید کرکه آبادی با کسب 16 رای رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان سمنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان در این نشست، به جایگاه ورزش جودو در این استان اشاره کرد و گفت: زیرساخت های توسعه ورزش جودو در استان سمنان مطلوب است.
محسن جهانشیر با اشاره به افتخار آفرینی دنیا آقایی ورزشکار استان سمنان در مسابقات مختلف برای کشور، اظهار داشت: تعداد مربیان و ورزشکاران مدال آور استان باید با برنامه ریزی درست و اصولی افزایش یابد.
وی تصریح کرد: کسب سهم قابل قبول از مدال در رویداد های بین الملی برای کشور نتیجه تدابیر و برنامه ریزی های مناسب خواهد بود.
سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان، با تاکید بر ضرورت هم افزایی برای افزایش دست یابی موفقیت ورزشی در آینده، ادامه داد: با هم کاری و هم افزایی مسوولان ورزش و هیات جودو توفیقات بیشتری در این ورزش کسب می شود.
به گزارش ایرنا، 815 ورزشکار سامان یافته در این رشته ورزشی در استان مشغول به فعالیت هستند.
استان سمنان 37 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جودو انتخابات هيات سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت. رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه روز گذشته با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت وگو کرد. هنیه در این سفر با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه نیز دیدار کرده است. این سفر در شرایطی صورت گرفته است که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد