Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز در استان شد و گفت: لازمه امنیت پایدار مشارکت مردمی است. ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی در نشست مشارکت‌های مردمی در امنیت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ایجاد انجمن، نهاد یا ساختار مردمی با هدف ایجاد زمینه مشارکت خیرین برای افزایش ضریب امنیت عمومی در استان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امنیت عمومی مانند مدرسه سازی و بخش سلامت نیازمند داشتن تشکل و یا نهاد مردمی برای پیگیری، همکاری و کمک به مسائل امنیت اجتماعی دارد، عنوان کرد: برای این نوع مشارکت‌ها نیاز به کارفرهنگی بوده که از طریق رسانه‌های مختلف بویژه صدا و سیما باید انجام شود.

احمدی به جلب مشارکت مردمی در کمک مالی برای تامین فضاهای فیزیکی، تجهیزات و امکانات به حوزه نیروی انتظامی برای رسیدن به یک امنیت پایدار اشاره کرد و افزود: استان در حد توان و راه‌های قانونی که اجازه دارد آماده هرگونه کمکی به این بخش است. 

وی با بیان اینکه در کنار کمک‌های استانی کمک گرفتن از مرکز کشور و تشکیل جامعه خیرین امنیتی ضروری است، ابراز کرد: نشستی با حضور معاون امور عمرانی استانداری، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، تعدادی از دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه و شهرداری برگزار و راهکاری در این رابطه در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع امنیت بسیار مهم و حساس بوده و مردم و خیرین مانند مدرسه سازی و حوزه سلامت که مشارکت بالایی دارند اگر به خوبی جا افتد مشارکت داشته و در این خصوص باید فرهنگ سازی لازم و راهکار اساسی مطرح و برآن تاکید شود.

احمدی نقش مشارکت اجتماعی در تولید امنیت را کارساز، کم هزینه و در کمترین زمان ممکن دانست و تاکید کرد: نمی‌توان از نقش دانش آموزان و جامعه معتمدین و متنفذین، بزرگان و ریش سفیدان  برای  جلب مشارکت عمومی در حوزه امنیت اجتماعی چشم پوش کرد و از آن غافل شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست افزایش ضریب امنیت و توان نیروی انتظامی و موفقیت خود در انجام وظایف را نیازمند مشارکت مردمی دانست و گفت: امنیت پایدار نیازمند مشارکت آگاهانه و احساس مسئولیت مردم در همراهی کردن نیروی انتظامی است.

سردار مهدی انصاری افزود: مشارکت عمومی در مسائل امنیتی و انتظامی با تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز و در حوزه توسعه فضاهای انتظامی، تامین تجهیزات و امکانات، فضاهای ساختمانی و تامین بخشی از دیگر هزینه‌ها تاثیر بسزایی در ایجاد کارکرد و عملکرد این نیرو و ایجاد امنیت پایدار دارد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی در این خصوص همکار و همیار نیروی انتظامی باشند و با کمک همدیگر بتوانیم مجمع خیرین امنیت ساز را در استان تشکیل و فعال کنیم.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه و بویراحمد دارای تنوع ویژه جانوری است.

تصاویر ثبت شده از ارتفاعات خاییز کهگیلویه و بویراحمد، ۲ قلو زایی یک بز را نشان می‌دهد.

کد خبر 6079730

دیگر خبرها

  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • تشکیل انجمن خیرین میراث فرهنگی در استان‌ها
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳
  • تشکیل انجمن خیران میراث‌فرهنگی در استان اردبیل