Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - حمیدرضا آصفی، مشاور عالی بین‌الملل فدراسیون فوتبال می‌گوید که نشست مشترک او و مهدی تاج با اینفانتینو نتایج ارزشمندی به همراه داشته است.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمیدرضا آصفی در خصوص ملاقات روز گذشته خودش و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت: پس از مسابقات جام جهانی از فیفا درخواست کردیم که بخشی از درآمدهای معوقه فدراسیون فوتبال ایران را پرداخت کنند تا بتوانیم به منابع لازم دسترسی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موضوع میزبانی از مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 از دیگر مسائل حائز اهمیت بود که دنبال می‌شد. بر همین اساس حدود یک ماه پیش درخواست ملاقات با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال را ارائه دادیم و در این راستا که به منظور این ملاقات، سفر جداگانه‌ای صورت نگیرد، خوشبختانه موافقت شد. پیش از جلسه کمیته مسابقات فیفا در همین سفر، ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال ایران و اینجانب با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال هم صورت گرفت.

مشاور عالی بین الملل فدراسیون فوتبال در تشریح دستاوردهای این نشست اظهار داشت: دو موضوع مهم مورد نظر فدراسیون در این جلسه از سوی فدراسیون فوتبال ایران مطرح شد. مسئله اول همان دریافت مطالبات بود که خوشبختانه با نظر موافق آقای اینفانتینو مقرر شد بخشی از اعتبارات موجود ما برای مصارف جاری مثل مسابقات تدارکاتی و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد. پیش از این هم فیفا در پرداخت مطالبات آقای کی‌روش کمک‌های مشابهی از طریق اعتباراتی که داشتیم، انجام داده بود و خوشبختانه باز هم شاهد همکاری فدراسیون جهانی فوتبال در این زمینه هستیم. موضوع دیگر مسئله میزبانی از مسابقات فوتسال بود که به هر صورت با توجه به جایگاه و موقعیت فوتسال ایران در جهان همچنین امکانات موجود، معتقدیم جمهوری اسلامی ایران شایستگی این میزبانی را دارد.

آصفی افزود: در بحث میزبانی مسابقات 2020 فوتسال البته ایران رقبایی نیز خواهد داشت و شرایط تمامی کشورهایی که درخواست میزبانی دارند، در این نشست مطرح شد، اما هیچگونه تصمیم گیری صورت نگرفت و پاسخ مثبت یا منفی اعلام نشد. این مسئله نیز در نشست مشترک آقایان تاج و اینفانتینو مورد بررسی قرار گرفت و ما درخواست خودمان را ارائه دادیم، اما فیفا اعلام کرد که تصمیم‌گیری در این خصوص در جلسات بعدی صورت می‌گیرد و فعلاً هیچ پاسخی به درخواست‌ها داده نشده است. رئیس فیفا هم تصریح کرد که کارشناسان در حال بررسی شرایط کلیه کشورهای درخواست کننده برای میزبانی هستند.

وی عنوان کرد: نشست آقای تاج با اینفانتینو نتایج ارزشمندی به همراه داشته و خصوصاً در موضوع دریافت مطالبات به بخشی از اهداف خودمان رسیده‌ایم و به طور کلی جلسه خوبی برگزار شد.

آصفی در پاسخ به پرسشی پیرامون سایر موارد بحث شده در این نشست خاطرنشان کرد: هیچگونه موضوعی به جز این دو مورد بحث قرار نگرفت و فقط دو مبحثی که در بالا مطرح شد در این جلسه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی داخلی مهدی تاج کارلوس کی روش حمیدرضا آصفی جیانی اینفانتینو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸

گرجستان می‌خواهد میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۸ میلادی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از قصد این کشور برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2028 در تفلیس خبر داد.

به گفته کوباخیدزه؛ یک ورزشگاه مدرن جدید با ظرفیت 70 هزار تماشاگر در پایتخت گرجستان برای مسابقات فوتبال و راگبی ساخته خواهد شد که باید به محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

نخست‌وزیر گرجستان گفت: ما می‌خواهیم یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش، به‌ویژه فوتبال و راگبی را اعلام کنیم. ما می‌خواهیم ورزشگاه جدیدی در تفلیس بسازیم که در واقع به این دو رشته ورزشی خدمت می‌کند و برای 70 هزار تماشاگر طراحی خواهد شد. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای بالای مدرن است که به ما اجازه می‌دهد تا میزبان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. محل احتمالی ورزشگاه منطقه اطراف فرودگاه جدید خواهد بود، من همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما در حال ارائه یک برنامه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2028 در ورزشگاه جدید هستیم. این یک هدیه بسیار مهم برای فوتبال گرجستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸