Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران سلیمان پور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان آرد یارانه ای برای نانوایی هایی که در ایام اربعین شیفت بوده و نان زائران را تامین می کنند، اختصاص می یابد.
وی با بیان اینکه امسال هیچ استانی به جز ایلام سهمیه آرد ویژه اربعین ندارد، افزود: موکب هر استانی که در این استان راه اندازی شود آرد آن نیز تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام یادآور شد: تمامی 30 واحد نانوایی شهرستان مرزی مهران در ایام اربعین شیفت هستند و به تولید نان در شیفت های مختلف مشغول اند تا زائران با کمبود نان مواجه نشوند.
سلیمان پور گفت: شش واحد نانوایی سیار نیز در مسیر تردد زائران به ارئه خدمت خواهد پرداخت و در جاده های مسیر تردد زائران در شهرهای مختلف نیز واحدهای نانوایی به صورت شیفتی باز خواهند بود.
وی از تامین 300 تن آرد یارانه ای برای نانوایی های مستقر در آن طرف مرز مهران خبر داد و اضافه کرد: در این ایام 10 واحد نانوایی سیار در آن سوی مرز در مسیر تردد زائران در کشور عراق دایر می شود که تا پایان سفر زائران آماده خدمات دهی هستند.
بیش از 370 واحد ناوایی در استان ایلام فعال است که ماهانه هفت هزار تن آرد مصرف می کنند.
7177/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز عراق یارانه ایلام تامین ایام اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها و معلمان در پیشگیری از خودکشی نقش مهمی دارند

معاون استاندار ایلام گفت: به دلیل استمرار حضور دانش‌آموزان در مدرسه، برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه خودکشی و ارتقای سلامت روانی و اجتماعی در مدرسه اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدسبحان حسنی در نشست هیئت اندیشه‌ورز با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه خودکشی با تاکید بر اینکه امیدآفرینی و تزریق امید مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است چراکه موجب آرامش و تقویت ارزش‌های اجتماعی می‌شود، اظهار کرد: رسانه‌ها و معلمان می‌توانند با ظرافت خاصی در پیشگیری از خودکشی به عنوان یک معضل اجتماعی اثرگذار باشند.

وی افزود: به دلیل استمرار حضور دانش‌آموزان در مدرسه، برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه خودکشی و ارتقای سلامت روانی اجتماعی در مدرسه اهمیت دارد.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه فقر و آسیب‌های اجتماعی و نبود آموزش در اقدام به خودکشی بسیار مؤثر است، خاطرنشان کرد: به‌رغم تمام تحقیقات و بررسی‌ها، مردم از دانشگاهیان و صاحب‌نظران و مدیران مرتبط با این حوزه انتظار دارند تا از خودکشی پیشگیری شود.

به گزارش ایمنا، اعضای هیئت اندیشه‌ورز متشکل از محققان و اساتید دانشگاه‌ها در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه دادند.

کد خبر 751607

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها و معلمان در پیشگیری از خودکشی نقش مهمی دارند
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند