Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@01:31:16 GMT

بررسی وضعیت جوانان در پاکدشت

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۲۵۷۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما: در این جلسه که با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری پاکدشت برگزار شد، روئسای ادارات مرتبط با امور جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری مسائل و چالش های پیش روی جوانان را بررسی کردند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری پاکدشت در این جلسه گفت:وقتی گفته می شود در شهرستان آمار بیکاری کاهش داشته باید به همین نسبت آمار طلاق کاهش و ازدواج افزایش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین شیرازی افزود: کارهای بسیاری در رابطه با امر جوانان انجام شده ولی چون معیاری برای اندازه گیری عملکرد دستگاه ها وجود ندارد، خیلی از اقدامات منعکس نشده است.

وی کار در حوزه اقدامات آموزشی و ترویجی را زمان بر دانست و گفت:نباید توقع داشت که اقدامات فرهنگی که در حوزه جوانان انجام می شود به سرعت تاثیر خود را نشان بدهد.

وی اضافه کرد وقتی در روند گزارش گیری از نهاد های مختلف اعتیاد، طلاق و مفاسد اجتماعی بیشتر می شود نتیجه آن است که در روش ها اشتباه داشته ایم.

شیرازی با اشاره به برگزاری کلاسهای آشنایی با آسیب های اجتماعی در شهرستان پاکدشت  افزود: درآینده قصد داریم با بکارگیری مدیران جوان انرژی مثبت را به جامعه و ادارات تزریق کنیم.

شهرستان پاکدشت با 90هزارنفرجمعیت جوان از جمعیت  400هزارنفری خود در شرق استان تهران واقع است.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاکدشت فرمانداری شیرازی جوانان بررسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات