Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-23@22:02:01 GMT

آقازاده سیاسی در کمیته ملی المپیک حکم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۲۷۳۴

آقازاده سیاسی در کمیته ملی المپیک حکم گرفت

به گزارش «نماینده»، حضور و فعالیت آقازاده‌ها در ورزش که طی سال های گذشته شاهد آن بودیم، همچنان رونق دارد. پسرِ ارشد محمدرضا عارف، معاون اول سیدمحمد خاتمی در دوره دوم ریاست جمهوری وی، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در دوره دهم و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جدیدترین آقازاده‌ای است که به ورزش ورود کرده و حتی حکمِ مدیریت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم از سوی سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و برای حمیدرضا عارف زده شده است. به موجب این حکم، عارف به عنوان مشاور رئیس و مسئول کمیسیون صلح و ورزش در کمیته ملی المپیک منصوب شده است.

حمیدرضا عارف در حالی در کمیته ملی المپیک مسئولیت گرفته که سال گذشته بحث «ژن خوب» را مطرح و با تاکید بر توانایی‌هایش گفت که این توانایی ها از دو ژن خوب از طرف پدر و مادرش رسیده است. این موضوعی بود که در شبکه های اجتماعی سروصدای زیادی ایجاد کرد و تا ماه ها با هشتک ژن خوب، پیگیری می شد.

حالا خالق رویداد ژن خوب به عنوان مسئول کمیسیون صلح و ورزش، وارد مدیریت ورزش شده است.

کمیسیون صلح و ورزش یکی از ۱۵ کمیسیون کمیته ملی المپیک و جزو کمیسیون های تازه شکل گرفته در این کمیته است و در واقع حمیدرضا عارف اولین مسئول برای این کمیسیونِ نوپا به حساب می آید.

قرار است این کمیسیون با ترکیبی ۱۰ نفره متشکل از چهره های ورزشی و هنری و به نوعی قهرمانان و سلبریتی ها آغاز به کار کند.

بررسی هایی برای انتخاب ارکان ورزشی و هنری کمیسیون صلح و ورزش انجام شده اما هنوز نهایی نشده است. این کمیسیون در زمینه همایش های ملی و بین المللی صلح و ورزش و همچنین فعالیت و رایزنی برای معرفی سفیران صلحِ ایرانی فعالیت خواهد داشت.

منبع: نماینده

کلیدواژه: المپیک ژن خوب عارف نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی در خصوص عملکردش در جام جهانی قطر اظهار کرد: هدف من این بود که بهترین عملکرد را در قطر داشته باشم اما متاسفانه اینگونه نشد.

وی افزود: برخی عنوان کردند که من رنکینگ ۸۶ را دارم، اما طبق اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک و حتی کمیته بین‌المللی المپیک من در جایگاه اول جدول کسب سهمیه المپیک قرار داشتم و فکر می‌کنم با توجه به نتیجه جام جهانی قطر در جایگاه سوم رنکینگ قرار بگیرم.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران تصریح کرد: من اردوها و تمرینات خوبی برای رقابت‌های کسب سهمیه داشتم و امیدوار بودم در قطر روی سکو بروم اما ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است و من هم نمی‌خواستم اینگونه شود. فدراسیون ژیمناستیک و سرمربی تیم ملی همه گونه حمایت از من داشتند و واقعا عملکردشان عالی بود. ان‌شاءالله بتوانم در مسابقات پیش رو جبران کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدر جدول طلایی شد
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم
  • ردپای عارف بزرگ قرن نهم در طرشت