Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز سه‌شنبه درنشست شورای زکات استان افزود:اطلاع مردم از نحوه هزینه کرد زکات موجب استقبال بیشتر از این فریضه الهی خواهد شد که در نهایت امر می توان از قبل این مهم گام های ارزندهدتری در حوزه رسیدگی به وضعیت محرومان برداشت .
وی با اشاره به زیاد نام ‌برده شدن زکات در کنار نماز گفت: در متن قرآن حساسیت زیادی نسبت به زکات وجود دارد لذا این حساسیت باید در تمامی اقشار جامعه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمان در این نشست گفت: امیدواریم در شرایط سخت با توجه به خشکسالی‌های اخیر و مشکلات اقتصادی پیش‌آمده از جمله کاهش برداشت محصولاتی چون پسته مردم بیشتر به فکر پرداخت زکات باشند.
یحیی صادقی افزود: در 6 ماهه اول امسال طبق دستورالعمل‌های داده‌شده و بر اساس نیت زکات دهندگان 60 درصد برای محرومین و 30 درصد برای پروژه‌های عمرانی مختلف اختصاص داده ‌شده است.
صادقی در ادامه گفت: تبلیغات نقش مؤثری در پرداخت زکات از طریق رسانه‌های ملی و ائمه جمعه داشته است و خوشبختانه دیدگاه کشاورزان و خیرین نیز باعث شده است که 83 درصد از درآمد زکات صرف امور نیازمندان شده و تنها 17 درصد صرف پروژه‌های عمرانی شود و این‌ یک اتفاق خوب است.
9889/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز تبلیغات خشکسالی درآمد کمیته امداد امام خمینی مشکلات اقتصادی اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد