Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@03:11:51 GMT

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در نیکشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۲۹۲۴

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در نیکشهر

2 تن و 203 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان نیکشهر کشف و چهار نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان در شهرستان نیکشهر موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام شب گذشته به اطلاعاتی در خصوص جابه جایی محموله با یک دستگاه پژو پارس در یکی از مسیرهای روستایی دست یافتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با کمین در مسیر تردد اعضای این باند، خودرو پژو را شناسایی و با آنها درگیر شدند.
وی به نیم ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح اشاره کرد و گفت: در این عملیات با آتش پر حجم تیم های عملیاتی، سوداگران مرگ با رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات نیکشهر متواری شدند.
سردار قنبری عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر در بازرسی از خودرو پژو پارس یک تن و 202 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی گفت: در ادامه عملیات مخفیگاه اعضای این باند نیز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ضمن دستگیری چهار تن از اعضای این باند و توقیف سه دستگاه خودرو مقدار یک تن و یک کیلوگرم تریاک، یک قبضه اسلحه کلاش، پنج تیغه خشاب و 116 عدد فشنگ جنگی کشف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند خاطر نشان کرد: مردم عزیز هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
نیکشهر در فاصله 510کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند