Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «صالح حجازی» معاون مدیر برنامه خاورمیانه و شمال آفریقا در سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای تصریح کرد که تخریب روستای خان احمر در شرق قدس اشغالی در حقیقت یک جنایت جنگی به شمار می رود.

حجازی از دولت رژیم صهیونیستی خواست از سیاست های خود در رابطه با تخریب خانه های فلسطینیان و مصادره منبع کسب روزی آنها دست بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که مهلت تعیین شده از سوی دولت رژیم صهیونیستی برای ساکنان روستای خان احمر جهت تخلیه خانه های خود و ترک این روستا به پایان رسیده است و از شب گذشته فلسطینیان و هیئت های زیادی از مناطق مختلف کرانه باختری راهی این روستا شده اند تا از ساکنان آن حمایت کنند و مانع تخریب آن شوند. احتمال می رود رژیم صهیونیستی ظرف دو روز آینده درصدد تخریب این روستا برآید.

کد خبر 4418796

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل خان احمر رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده آمریکا ایران عراق سوریه روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین عربستان سعودی ترکیه آلمان اتحادیه اروپا مجمع عمومی سازمان ملل متحد افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره اعلام کردند که هزاران صهیونیست امروز در خیابان «کابلان» در تل‌آویو تجمع کردند و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

هزاران صهیونیست نیز در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند و آزادی اسرای صهیونیست را خواستار شدند.

پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • نوبت مکافات جنایت
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد