Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-01@10:10:35 GMT

آتش‌سوزی خط انتقال گاز باغ‌ملک مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۳۱۲۳

آتش‌سوزی خط انتقال گاز باغ‌ملک مهار شد

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز، از مهار آتش سوزی خط انتقال گاز رامهرمز - باغ‌ملک خبر داد و گفت: علت آتش سوزی مشخص نیست و خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.

 

پیمان خضرایی، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز درباره آتش سوزی خط انتقال گاز باغ‌ملک گفت: این آتش سوزی در ساعت ۶ صبح امروز (سه‌شنبه، دهم مهرماه) رخ داد که خوشبختانه هیچ تلفات جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اکنون در محل وقوع حادثه هستیم تا همه جوانب آتش‌سوزی و علت آن را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: هم‌اکنون حدود ۴۵ دقیقه است که آتش‌سوزی را مهار کرده‌ایم تا میزان خسارت به تاسیسات و خط لوله گاز را مشخص کنیم.

خضرایی درباره علت وقوع این حادثه اظهار کرد: علت وقوع آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست اما بلافاصله پس از آغاز آتش سوزی، شیرهای گاز این خط انتقال ۱۰ اینچی بسته شد تا از گسترش آتش جلوگیری شود.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز از حضور تیم امداد و مهار آتش در محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: اکنون در حال تغییر آرایش خطوط انتقال گاز در منطقه هستیم تا مصرف‌کنندگان با مشکلی برای دریافت گاز مصرفی خود مواجه نشوند.

به گفته خضرایی، این آتش سوزی گستردگی زیادی نداشته است.

شهرستان باغ‌ملک با مرکزیت شهر باغ‌ملک، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است که با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه و شهرستان هفتکل هم‌مرز است.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد