Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@18:25:21 GMT

اتمام ظرفیت ثبت نام خودروهای سواری سایپا

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۳۴۶۱

اتمام ظرفیت ثبت نام خودروهای سواری سایپا

مرحله دوم ثبت‌نام خودروهای سواری شرکت خودروسازی سایپا تنها پس از گذشت ۴ ساعت از آغاز آن به پایان رسید و تنها خودروهای سایپا ۱۵۱ و وانت نیسان برای ثبت نام متقاضیان باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، صبح امروز سه شنبه دهم مهرماه شرکت خودروسازی سایپا از 10 صبح اقدام به ثبت نام از متقاضیان خودرو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ثبت نام به شکل اینترنتی آغاز شد و هر 15 تا 10 دقیقه یک بار سایت فروش اینترنتی به سختی در دسترس مشتریان قرار می گرفت. پس از گذشت 4 ساعت از آغاز ثبت نام اکثر محصولات سایپا با اتمام ظرفیت مواجه شدند.

 

در میان محصولات سایپا در حال حاضر «سایپا 151 اس ای» در سه رنگ مشکی، سفید و نقره ای و «وانت نیسان تک سوز» با موعد تحویل تیر 98 و خرداد 98 برای ثبت نام متقاضیان موجود است.

 

بنابراین گزارش، شرکت خودروسازی سایپا پس از پایان ثبت نام ایران خودرو تنها با گذشت یک روز ثبت نام خود را آغاز کرد. ثبت نام ایران خودرو نیز از روز سوم مهر آغاز شده بود و به مدت شش روز ادامه داشت که البته در شرایط واگذاری خودرو از سوی این دو شرکت خودروسازی کشور شرایط یکسانی چون داشتن گواهینامه، سن بالای  18 سال و عدم تملک خودرو دارند. در ثبت نام این دو شرکت خودروسازی هر کد ملی تنها می توانست یک خودرو را ثبت نام کند و افرادی که قبلا خودرویی به نام آنها ثبت شده بود نمی توانستند در این دو شرکت خودروسازی متقاضی خودرو باشند.

 

محصولاتی که امروز از طریق شرکت خودروسازی سایپا برای پیش فروش در اختیار متقاضیان قرار گرفت عبارتند از «آریو ای تی»، «تیبا ۲»، «تیبا»، «سایپا 131»، «سایپا 132»، «سایپا 151»، «ساینا»، «وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز».

 

گفتنی است، این مرحله دوم ثبت نام شرکت خودروسازی سایپا است که در مرحله قبل تنها «تیبا ۲»، «تیبا» و «سایپا 131»، «سایپا 111»، «ساینا» و «وانت نیسان» برای خرید مشتریان در دسترس آنها قرار گرفته بود و این بار خودروی «آریو» به خودروهای پیش فروش سایپا اضافه شده است.

 

گفتنی است، ایران خودرو به منظور کوتاه‌کردن دست دلالان خودرو از بازار پیش‌فروش تنها بر اساس کد ملی و در طی شش روز با تقسیم‌بندی ارقام راست کد ملی اقدام به ثبت نام برای پیش فروش خودروهای خود کرد اما شرکت خودروسازی سایپا تمام کدهای ملی را در یک روز برای پیش فروش خودروهای خود اعلام کرده بود./

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس کنگره بین المللی امام سجاد ع مسابقات قرآنی کانون های مساجد مسابقات بین المللی قرآن مسابقات قرآن مهمانان خارجی حادثه تروریستی اهواز خامنه ای خودروسازی سایپا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما آقای مهدی تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودروهای برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودروهای وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودروهای وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

خودروهای عرضه شده در این مرحله شامل هیوندای برقی، لاماری هیبریدی و نیسان سانی است. واجدین شرایط تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت، فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

کد خبر 849480 برچسب‌ها سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز