Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اعلام کرد: براساس تکلیف مسئولان نظام مبنی بر خروج از بنگاهداری و عزم جدی مدیران عالی شستا برای تحقق این هدف و حرکت به سمت سهامداری ، مذاکره درباره واگذاری سهام شرکت های مختلف خود ازجمله رایتل را با علاقمندان و شرکتهای متقاضی صورت داده است اما هنوز با هیچیک از این خریداران به توافق قطعی نرسیده است و روشن است که شستا در راستای حفظ و ارتقای سهام ذینفعان خود با دقت و کمک دستگاههای نظارتی همه تلاش خود را مبذول خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس سهام سه واحد تولیدی و صنعتی «حریر»، « چوب اسالم» و «کارتن البرز» به مزایده عمومی گذاشته و ضمناً تشریفات قانونی جهت واگذاری فولاد اکسین نیز انجام شده است.

روند واگذاری و فروش سهام شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی که به علت نوسان های ارزی و بدهی مالیاتی و بیمه ای با مشکلاتی روبرو شده است با برنامه ریزی و تمهیدات جدید تسریع میشود.

شستا پیش از این در جریان فروش شرکتهای قابل واگذاری خود، ضمن عرضه عمومی این شرکت ها در سه نوبت ازطریق جراید عمومی ، در پنج نوبت عرضه سهام این شرکتها را در پنج استان توسط استانداران و اتاق های بازرگانی استان ها و فعالان اقتصادی صورت داد.

کد خبر 4418837 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی شستا واگذاری شرکت های دولتی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی ترافیک شهر تهران محمد علی افشانی آتش نشانی بیمه سازمان تامین اجتماعی سالمندی سازمان محیط زیست محسن هاشمی سرهنگ نادر رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد

مطابق اعلام فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز می شود تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه به صاحبان جدید آن‌ها واگذار شود.

مطابق توافقات قبلی در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار خواهد شد. همچنین ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟