Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ فرماندار شهرستان پیشوا در این جلسه ضمن تشکر از زحمات فرامرز تاجیک بخشدار سابق جلیل آباد برای سیدعباس حسینی به عنوان نماینده عالی دولت در این بخش، آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

عباسی، بخشدار جدید را فردی با تجربه دانست و خطاب به وی گفت: چشم امید مردم روستاهای بخش جلیل آباد به شماست؛ اقدامات دهیاران، شوراهای اسلامی و سایر ادارات در حوزه آن بخش، بستگی به تدبیر و هماهنگی شما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان، حکم سیدعباس حسینی به عنوان بخشدار جلیل آباد که به امضای محمدحسین مقیمی استاندار تهران رسیده است، قرائت شد. در این حکم آمده است:

جناب آقای سیدعباس حسینی
سلام علیکم
در اجرای ماده ۳ مصوبه شماره ۵۷۸۶۰۶ مورخه ۱۳۹۵/۴/۱ شورای عالی اداری و تفویض اختیار شماره ۱۴۲۱۲۴ مورخ ۱۳۹۲/۱۲/۶ وزیر محترم کشور به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان پیشوا جنابعالی به سمت بخشدار جلیل آباد شهرستان پیشوا منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط و مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و به کارگیری شیوه های مناسب در تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سید عباس حسینی بخشدار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر