Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: به مناسبت سالگرد شهادت یکی از شهدای گمنامی که در دانشگاه بوعلی سینا دفن شده، مراسم بزرگداشتی برگزار خواهد شد.

الوندی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: امروز به مناسبت سالگرد شهادت یکی از شهدای گمنامی که در دانشگاه بوعلی سینا دفن شده مراسم گرامیداشتی در مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الوندی با بیان اینکه در این برنامه از مقام شاخص شهدا تقدیر خواهد شد، گفت: از چند تن از رزمندگان دفاع مقدس دعوت به عمل آمده تا با حضوذ در این مراسم، خاطراتی را از زمان جنگ تحمیلی بازگو کنند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انجمن اسلامی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی بوعلی سینا شهدای گمنام مزار شهدا رزمندگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهدای بهمئی خبر داد و گفت: مهمانان کشوری این مراسم مشخص شده است. - اخبار استانها -

سردار مصطفی مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اجلاسیه 128 شهید بهمئی امروز (چهارشنبه) ساعت 20 در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) و حاج «ابوذر روحی» (خواننده سرود سلام فرمانده) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت هفته ایمنی حمل و نقل و تقدیر از برگزیدگان ریلی
  • جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد
  • نسخه درمانی بوعلی سینا برای درمان گرفتگی رگ های قلب + فیلم
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز دختر: منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم / دختران سرمایه بزرگ کشور هستند
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران