Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۴ گفت: با همکاری سازمان آتش نشانی، کمیته ایمنی ساختمان‌های مسکونی و اداری تشکیل شد.

سید علیرضا حسینی در نخستین مسابقه جهانی عملیات آبرسانی گروهی و انفرادی سازمان آتش نشانی در محله شمیران نو با اشاره به تمهیدات منطقه ۴ برای افرایش ایمنی ساختمان‌های پر خطر و میان‌خطر گفت: تا کنون حدود ۱۳۰۰ ساختمان میان‌خطر در منطقه ۴ شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به کاهش قابل توجه اطفای حریق در سال ۹۶ گفت: خوشبختانه در سال ۹۶میزان تماس‌های تلفنی و میزان اطفای حریق کاهش قابل توجهی داشته است.
بر اساس اعلام شهرداری منطقه ۴، حسینی ضمن هشدار به تمامی مالکان و ذینفعان مراکز تجاری اظهارکرد: راه‌اندازی سیستم اعلام و اطفای حریق خودکار، جانمایی و نصب کلید محافظ جان در تابلوهای برق، نصب خاموش کننده مناسب از نوع گاز کربنیک در مجاورت تابلوهای برق خاموش کننده، ایمن سازی پلکان خروج، ایجاد حفاظ و چمبر در پمپ‌های آتش نشانی، دریافت تاییدیه از آزمایشگاه معتبر ملی و.... از جمله اقداماتی است که مراکز تجاری باید در اولویت قرار دهند.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک مرد جوان با سقوط در چاه ۷۰ متری جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مرگبار یک کارگر به عمق ۷۰ متری چاهی در جنوب تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اظهار کرد: ساعت 18:04 روز گذشته، یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک ولی‌عصر(عج) خیابان عمرانی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد و با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک سوله حدودا 500 متری متروکه که هیچ کاربری نداشت رخ داده است؛ در این سوله چاهی به عمق 70 متر حفر شده بود و در انتهای چاه نیز به عمق حدود 8 متر آب وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: در بررسی مشخص شد فردی هنگام ورود یا خروج، به دلیل خرابی تجهیزات، به داخل چاه سقوط کرده بود. 

قتل دردناک راننده تاکسی زیر چرخ‌های کامیون در جنوب تهران

ملکی گفت: یک پمپ آب، در محل وجود داشت که خراب شده بود، همکاران من پمپ را تعمیر کردند و به وسیله آن، آب چاه تخلیه شد اما دیواره های چاه به شدت آسیب دیده بود و در حال تخریب بود. در این شرایط نجاتگر تیم آتش‌نشانی، با انجام ایمن سازی و تجهیزات کامل وارد چاه شد و توانست فردی را که سقوط کرده بود از عمق 70 متری خارج کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: فردی که در چاه سقوط کرده بود؛ یک مرد ایرانی 44 ساله بود که به تائید عوامل اورژانس در همان لحظات اولیه سقوط، جان خود را از دست داده بود. 

وی خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از تحویل جسد به پزشکی قانونی و انجام ایمن‌سازی‌های لازم، محل را به عوامل انتظامی تحویل داده و در ساعت 48 دقیقه بامداد به ماموریت خود خاتمه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی محله نواب/ ساختمان‌های حاشیه اتوبان نواب هنوز پایان‌کار ندارند
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • مهار آتش در یک ساختمان مسکونی در امانیه اهواز
  • مرگ دردناک مرد جوان با سقوط در چاه ۷۰ متری جنوب تهران