Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه شنبه مرحله سوم از تور آذربایجان با مسافت ۱۴۷ کیلومتری با حضور ۶۸ دوچرخه سوار از جلفا به سمت تبریز استارت خورد و در نهایت «الکساندر ودووین» رکابزن تیم ملی روسیه فاتح مرحله سوم تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان شد.

نتایج تیمی سی ‌و سومین دوره تور دوچرخه‌ سواری ایران – آذربایجان در پایان مرحله سوم مشخص شده و بعداز تارتلتو بلژیک، بایک اید آلمان در رده دوم و تیم ملی روسیه نیز در رده سوم رده بندی تیم ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیراهن طلایی مرحله سوم به دیمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه رسید. پیراهن سفید (بهترین بازیکن زیر ۲۳ سال) نیز به محمد گنج خانلو از پیشگامان کویر یزد، پیراهن قرمز (کوهستان) به سعید صفرزاده از تیم شهرداری تبریز و پیراهن سبز امتیازی نیز به دیمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه رسید.

سی و سومین دوره توربین المللی ایران- آذربایجان در شش مرحله به مسافت ۹۹۹ کیلومتر در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار می شود.

تیم هایی از کشورهای قزاقستان، آلمان، لیتوانی، بلژیک، هلند، جمهوری آذربایجان، روسیه، چک و جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور دارند.

کد خبر 4418885

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان دوچرخه سواری بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس گرگان مشهد شیراز شهرکرد ماه محرم حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس جنگ تحمیلی اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!