Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد، گفت: بی تردید برگزاری مرحله دوم رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2، در روز پنجشنبه این هفته، باردیگر اقتدار و عظمت نیروهای مسلح ایران اسلامی به ویژه بسیج و سپاه را به نمایش گذاشته و این رزمایش دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران را خوشحال و دشمنان را نا امید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد مغان در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، از آمادگی کامل برای حضور در مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2، در اردبیل خبر داد و گفت: بار دیگر در روز پنجشنبه با اجرای این رزمایش اقتدار ایران اسلامی را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به هجمه های سنگین دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران،اظهار داشت: اجرای رزمایش سپاهیان محمد رسول الله2، در مقطع کنونی موید این مطلب است که در سخت ترین شرایط هم می‌توان با امید و نشاط به آینده انقلاب حرکت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد، تصریح کرد: بی تردید برگزاری مرحله دوم رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2 در روز پنجشنبه این هفته، باردیگر اقتدار و عظمت نیروهای مسلح ایران اسلامی به ویژه بسیج و سپاه را به نمایش گذاشته و این رزمایش دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران را خوشحال و دشمنان را نا امید خواهد کرد.  

وی تاکید کرد: تجمع هزاران نفری روز پنجشنبه،علاوه بر  نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای بسیجی استان در برابر توطئه‌های دشمن یک اعلام برای شروع دومین چهل سالگی انقلاب اسلامی با توان‌ و ظرفیت بالا و ایمان و اعتقاد است.

مرحله اول رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2، با عنوان نمایش اقتدار و خدمت رسانی بسیجیان از 9 تا 29 شهریور ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد؛  ستون کشی و صف کشی بسیجیان، رزمایش میز خدمت در ادارات، شیفت ایثار و رزمایش بسیج اصناف با عنوان "یک کسبه یک دانش آموز"از جمله طرح هایی بودند که در مرحله مرحله اول رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2، اجرا شد.

در ادامه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲، مرحله دوم این رزمایش در سطح کشور روز پنج شنبه 12 مهرماه با محوریت اقتدار عاشورایی بسیجیان اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر

هم‌زمان با ۲۹ فرودین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش اقتدار لشگر ۱۶ زرهی قزوین و نیروهای مسلح برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هم‌زمان با 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه اقتدار لشگر 16 زرهی استان قزوسن با حضور آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضا شورای تامین استان قزوین و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

میدان رژه مملو از مردمی بود که برای دیدن این افتخارات نظامی نیروهای مسلح منتظر آغاز مراسم رژه بودند.

سرانجام تجهیزات نظامی لشگر 16 زرهی استان قزوین پشت به پشت در خیابان‌ها به راه افتاد تا گوشه‌ای از اقتدار و توان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به رخ بکشد.

در این مراسم با شکوه تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی لشگر 16 زرهی استان قزوین به نمایش گذاشته شد.

به گزارش تسنیم، این مراسم با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، استاندار قزوین و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران بود
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر