Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:28:21 GMT

بازداشت اخلال گران رفت و آمد کامیون‌ها در گرگان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۵۰۶۳

بازداشت اخلال گران رفت و آمد کامیون‌ها در گرگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: اخلال گران در رفت و آمد کامیون‌ها در گرگان بازداشت شدند.

وی افزود: این افراد سعی داشتند با پرتاب سنگ مانع از رفت و آمد کامیون هایی شوند که کالاهای مورد نیاز مردم را جابجا می کردند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در این رابطه ۶ نفر دستگیر شدند و تحقیق و بررسی از این افراد در دادسرای مرکز استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان در ادامه سخنان خود گفت: پیش تر اعلام کرده بودیم امنیت رانندگانی را که کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم استان را تامین می کنند، برقرار و با کسانی که امنیت را بر هم بزنند برخورد می کنیم.

وی ادامه داد: به دادستان های شهرستان ها اعلام کرده ایم با  کسانی که از تردد کامیون‌ها جلوگیری یا اقدام به تخریب، ضرب و شتم و ایجاد رعب و وحشت بین رانندگان کنند، برخورد قضایی کنند.

هاشمیان افزود: خوشبختانه  در استان، امنیت رفت و آمد کامیون ها تأمین است و گزارش های اندکی در مورد تعرض به رانندگان کامیون در جاده های استان مشاهده شده است.

کد خبر 4418943

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری گلستان گرگان هادی هاشمیان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس گرگان مشهد شیراز شهرکرد ماه محرم حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس جنگ تحمیلی اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد


رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی آتش سوزی شبانه یک کامیون در محور فهرج-زاهدان، حضور به موقع پلیس و دیگر گروه‌های امدادی از بروز حوادث غیر قابل جبرن بعدی در این مسیر پر تردد جلوگیری کرد.

 علی رضایی گفت: در پی اعلام آتش گرفتن یک دستگاه کامیون حامل بار در محور فهرج-زاهدان تیم گشت شبانه پلیس راه به سرعت عازم محل شد و ماموران با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی با ایمن کردن مسیر و آگاهی بخشی به سایر خودرو‌ها از برخورد آنان به این کامیون جلوگیری و تا روان شدن ترافیک در محل حضور داشتند.

وی ضمن قدردانی از همکاری رانندگان عبوری با گروه‌های امدادی و پلیس راه به شهروندان توصیه کرد: در صورت وقوع یا مشاهده حوادث رانندگی در سطح جاده‌ها از توقف در محدوده خطرساز محل حادثه خودداری کنند چرا که ممکن است خود باعث حوادث بعدی نیز بشوند.

وی بیان کرد: علت اولیه این حادثه، آتش گرفتن لاستیک عقب این کامیون حامل بار بیسکوئیت بوده که ۲ کپسول آتش نشانی همراه آن توان خاموش کردن آتش را نداشتند و متاسفانه سایر خودرو‌های عبوری هم کپسول آتش نشانی به همراه نداشتند که تلاش پلیس راه باعث مهار آتش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • کیهان باز هم از دست مولانا عبدالحمید شاکی شد
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند