Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد برای تعیین نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی مجارستان برگزار شد و یکی از مصوبات این نشست اختیار به مدیر تیم‌های ملی برای انتخاب نفرات در صورت اعزام تیم با ترکیب ناقص به رقابت‌های جهانی بود. ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، صورتجلسه شورای فنی کشتی آزاد به شرح زیر است:

1) مقرر گردید با استناد به مفاد بند 13 از بخش توضیحات فرآیند انتخاب تیم های ملی کشتی کشور در سال فنی 97 – 96 مبتنی بر : "مبنای اصلی پوشیدن پیراهن تیم ملی، حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی، و کسب نتایج برتر در رقابت‌های مذکور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولیکن علاوه بر اصل مذکور (حضور و کسب نتیجه در انتخابی تیم ملی)، رعایت ضوابط نظم اردویی، فقدان آسیب دیدگی های جدی، و دستیابی به آمادگی فنی، جسمی، و روانی مناسب برای حضور در رقابـت های بـین المللـی اصلی (جهانی و آسیایی)، و داشتن سوابق و عملکرد فنی قابل اطمینان از رقابت های بین المللی، در تعیین نفرات برتر برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ملاک عمل می باشد. شورای فنی تیم های ملی کشتی ذیربط اجازه دارد بر مبنای عملکرد بین المللی کشتی گیران برتر در هر وزن در رقابتهای انتخابی ملی بر اساس پیشهاد کادر فنی مربوطه ،نسبت به تعیین کشتی گیر واجد شرایط برای پوشیدن پیراهن تیم ملی اقدام نماید"، بدینوسیله اعضای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان به شرح ذیل اعلام گردد.

57 کیلوگرم: رضا اطری (نفر اول انتخابی تیم ملی + کارنامه و عملکرد خارجی مناسب تر نسبت به سایر کشتی گیران برتر این وزن در رقابت های انتخابی تیم ملی )

61 کیلوگرم: باقر یخکشی (نفر اول انتخابی تیم ملی + جوان و مستعد سرمایه گذاری فنی + فقدان کشتی گیر شاخص و دارای کارنامه خارجی مورد قبول در چند سال گذشته در میان نفرات برتر این وزن در انتخابی تیم ملی)

65 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی (نفر دوم مسابقات جهانی جوانان سال 2018 + فقدان کشتی گیر شاخص و دارای کارنامه خارجی مورد قبول در میان نفرات بهتر این وزن در انتخابی تیم ملی + جوان و مستعد سرمایه گذاری فنی)

70 کیلوگرم: یونس امامی (نفر سوم انتخابی تیم ملی در وزن 65 کیلوگرم+ فقدان کارنامه خارجی و قابل قبول از سوی نفرات برتر انتخابی تیم ملی در وزن 70 کیلوگرم)

74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (نفر اول انتخابی تیم ملی + کارنامه عملکرد خارجی مناسب تر نسبت به سایر کشتی گیران برتر این وزن در رقابت های انتخابی تیم ملی )

79 کیلوگرم :عزت اله اکبری (حضور در رقابت های انتخابی  تیم ملی و خروج از جدول به دلیل ضرب خوردگی مورد تایید کمیته ویژه  فدراسیون پزشکی + دارای کارنامه خارجی و سابقه عملکرد فنی مناسب نسبت به سایر نفرات برتر این وزن در رقابت های انتخابی تیم ملی+ فقدان کارنامه و عملکرد خارجی و قابل قبول از سوی نفرات برتر انتخابی تیم ملی در این وزن )

 86 کیلوگرم : حسن یزدانی (نفر اول انتخابی تیم ملی + کارنامه عملکرد خارجی مناسب تر نسبت به سایر کشتی گیران برتر این وزن در رقابت های انتخابی تیم ملی)

92 کیلوگرم : علیرضا کریمی (نفر دوم انتخابی تیم ملی + کارنامه و سابقه مناسب تر در رقابت های بین المللی نسبت به سایر نفرات برتر این وزن)

97 کیلوگرم : مجتبی گلیج (نفر دوم انتخابی تیم ملی + کارنامه و سابقه مناسب تر در رقابت های بین المللی نسبت به سایر نفرات برتر این وزن)

  125 کیلوگرم: پرویز هادی (نفر اول انتخابی تیم ملی + عملکرد فنی مناسب تر در رقابت های بین المللی ملاک عمل کادر فنی، نسبت به سایر نفرات برتر این وزن)

2) مقرر گردید با توجه به شرایط و تنگنا های مالی و هزینه‌های غیر قابل پیش بینی ارز، بلیط و تدارکات اعزام تیم ها، در صورت محدودیت منابع جهت اعزام تیم‌های ملی بزرگسالان، مدیر تیم‌های ملی بزرگسالان مجوز دارد نسبت به انتخاب کشتی گیران برتری که شانس کسب نتیجه و ارائه عملکرد فنی مناسب تری را در مسابقات جهانی دارند، بر اساس پیشنهاد کادر فنی اقدام نماید.

3) مقرر گردید به منظور توجه به نفرات اول انتخابی تیم ملی، آقایان حسن مرادقلی، میثم نصیری، محمدجواد ابراهیمی و علیرضا گودرزی در صورت واجد شرایط بودن از نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد،  در فرآیند انتخابی تیم ملی در سال فنی 97 – 98 مجوز حضور در مرحله اول انتخابی تیم ملی را دارا باشند.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد

اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

در این جلسه عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه «استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد»، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی