Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی بهرامیان روز سه شنبه در شورای عالی سیاست گذاری بسیج حقوقدانان استان هرمزگان اظهار داشت: پرونده شکایت این خانواده ها با اخذ وکالتنامه از آنها انجام شده و نسبت به طرح شکایت بین المللی از دولت ایالت متحده امریکا در این خصوص اقدام شده است.
وی افزود: در همین رابطه با طرف امریکایی تبادل لایحه ها نیز صورت گرفته و اسفندماه امسال به این پرونده رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان بسیج حقوق دانان کشور در این نشست از تهیه لایحه حمایت از افشاگران مفاسد اقتصادی نیز خبر داد.
بهرامیان تاکید کرد: مطالبه گری در چارچوب وظایف و اختیارات یکی از وظایف مهم بسیج حقوق دانان است و باید مشکلات و آسیب های جامعه را به مسئولان منعکس کنند.
وی با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و فساد است گفت: بین عدالت اقتصادی و اجتماعی یک ارتباط و پیوند قوی و ناگسستنی وجود دارد.
رییس کل دادگستری هرمزگان نیز در این نشست گفت: بسیج مظهر یک وحدت مقدس در میان آحاد ملت است و بسیج حقوقدانان یک از مهمترین برکات این شجره طیبه محسوب می شود.
حجت الاسلام محمدصادق اکبری تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم حکومت اسلامی، اجرای عدالت ، بدون هیچ ملاحظه ای است که دستگاه قضایی نقش بی بدیلی در تحقق این شاخص دارد.
وی با اشاره به تلاش های دستگاه قضایی هرمزگان در جهت اجرای عدالت، افزود: بر اساس شاخص ها و آمار ارائه شده دستگاه قضایی استان به دستاوردهای خوبی در عرصه صیانت از عدالت اجتماعی دست یافته است.
رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همواره با نشر شایعات در پی تسلط بر اذهان مردم هستند که ضرورت دارد با حفظ هوشیاری به منظور مقابله با توطئه دشمنان وارد عمل شویم.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز اقتصادی و اجتماعی جامعه خانواده شاخص آمریکا اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸

علی صالحی، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضاییه به همکاران قضایی و اداری، به تعدادی از نیرو‌های دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم