Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از تجمع ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 روز پنجشنبه 12مهر در ورزشگاه آزادی گرگان برگزار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی بعد از ظهر امروز در بین اصحاب رسانه استان گلستان با بیان اهمیت جایگاه رسانه ها، اظهار کرد: اگر ما کوه ها را جابه جا کنیم و سرزمین ها را آباد کنیم و نتوانیم به موقع به مردم اطلاع رسانی کنیم نتوانستیم کاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امید در دل های مردم که بسیار حائز اهمیت است را رسانه ها باید ایجاد کنند.

سردار معروفی عبور انقلاب اسلامی از این مشکلات را قطعی دانست و تصریح کرد: دشمنان ما با تشکیل این جریانات به دنبال دو قطبی سازی کشور ما هستند و دعوا با ملت و مردم ایران دارند.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه با اشاره به این که مرحله دوم رزمایش اقتدارعاشورایی سراسری است، خاطرنشان کرد: ما به یاری خدای متعال توانستیم به خوبی مرحله اول رزمایش را پشت سر بگذاریم و بسیجیان ما در سراسر کشور و استان ما خدمات زیادی را از خود به جای گذاشته اند.

وی علت دشمنی با مردم ایران را ایستادگی مردم پای دین و ایمانشان دانست و تاکید کرد: انشقاق در جامعه مخالف اقتدار است هر موقع اقتدار ما بالا رفت انسجام ما بالا می رود. دشمن ما این جریانات اخیر را برنامه ریزی کرده که به انشقاق ما برسد.

این مقام مسئول هدف بعدی دوره دوم رزمایش را حفظ انسجام اسلامی بیان کرد و بیان کرد: ما در استان قرار است نماینده انتخاب کنیم و این هزینه بردار است کل مردم را بخواهیم جمع کنیم پس به خاطر همین از طرف کل مردم استان گلستان قرار است ۲۰ هزار نفر بیایند و این اقتدار را به همگان به نمایش بگذارند.

سردار معروفی با اعلام این خبر که در روز پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ در ورزشگاه 20 هزار نفری با سخنرانی سردار فضلی جانشین سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم داشت افزود: ما در مرکز استان این تجمع را قرار دادیم چون فضا سازی و چیدمانش سهل تر است و برای همگان قابل دسترس تر خواهد بود.

وی گفت: مرحله دوم این عملیات با رمز مبارک یا حسین بن علی (ع) با حضور گردانهای امام علی(ع)، امام حسین(ع)، کوثر بیت المقدس و گروه های جهادی از ۱۴ شهرستان استان در این رزمایش حضور دارند.

معروفی با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی دو هدف را دنبال میکند اظهار کرد: هوشیاری برای دفاع از انقلاب اسلامی و انسجام و امید به جامعه خودی با مولفه هوشیاری یکی از پیام هایی است که در دل این رزمایش نهفته است.

وی گفت: الان زمان دقیق انسجام است، نه زمانهای دیگر. امروز با قوت تمام باید در کنار هم انسجام خودمان را حفظ کنیم دشمن از انسجام ما واهمه دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: پیام دوم برای جبهه استکبار و کفراست اینها باید بدانند جبهه ما هوشمند است. ما در بد ترین شرایط و در دوج مشکلات در برابر دشمن خارجی همه با هم در خواهیم ایستاد و از آبروی و عزت کشور خودمان دفاع خواهیم کرد.

معروفی با بیان اینکه ما جانمان را برای حفظ عزت کشورمان فدا می کنیم تصریح کرد: این جان فدایی و علاقه مندی مردم نسبت به انقلاب چند برابر می شود. هر چه پیش می رویم عظمت این انقلاب را بیشتر می بینیم. امروز هم به مقدسات خودمان افتخار می کنیم هم به عزت خودمان.

فرمانده سپاه نینوا رفتار و عمل دشمنان ابلهانه دانست و گفت: دشمن اگر روزی حماقت کند می داند چه خسارتی به دنبال آنان خواهد بود. آبروی ملت ایران خط قرمز ماست. آبرو و امنیت کشور را با چیزی عوض نمی کنیم.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم

صحبت های ژوزه مورایس پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد