Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@15:05:03 GMT

تجمع ۳۶هزار نفری بسیجیان در صحن جامع حرم مطهر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۵۵۵۶

تجمع ۳۶هزار نفری بسیجیان در صحن جامع حرم مطهر

فرمانده سپاه امام رضا (ع) از اجرای مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) در صحن جامع رضوی حرم مطهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت:  اجرای مرحله دوم رزمایش و نمایش اقتدار عاشورائی سپاهایان حضرت محمد رسول الله (ص) بسیجیان خراسان رضوی در صحن جامع مطهر رضوی در 12 مهر ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رزمایش با حضور تمامی گردان های الی بیت المقدس و گردان های کوثر، گروه های جهادی و اقشار مختلف بسیج در سرار استان در حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: حلقه پایانی رزمایش یک تجمع ۷۰۰ هزارنفری در مراکز استان‌ها است و خیلی مایل بودیم در هفته دفاع مقدس این حرکت را انجام می‌دادیم که میسر نشد و به آخر همین هفته موکول شد.

سردار نظری در پایان از همه بسیجیان دعوت کرد که به صورت سازمانی در این رزمایش شرکت نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)