Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره کل آموزش و پرورش آذربايجان غربي گفت: ثبت نام بيمه حوادث و درمان دانش آموزان و کارکنان در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان شروع شد.

بهرام صمدي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بين وزارت آموزش و پرورش و شرکت بيمه معلم، همه دانش آموزان در طول سال تحصيلي تحت پوشش بيمه حوادث و درمان مازاد بيمه معلم قرار مي گيرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: دانش آموزان تمام مدارس استان اعم از روزانه، شبانه، آموزش از راه دور، هنرجويان هنرستان ها، دانش آموزان رشته کار دانش، دانشجويان دانشگاه فرهنگيان، نوآموزان مهدهاي کودک و پيش دبستاني و سواد آموزان نهضت سوادآموزي مشمول اين قرارداد هستند.
وي با اشاره به اينکه فرآيند ثبت نام تا 30 مهرماه ادامه دارد، اضافه کرد: امسال، حق بيمه سالانه حوادث و درمان دانش آموزي 75 هزار ريال در نظر گرفته شده است.
وي گفت: پوشش بيمه اي جامع مسووليت مدني در مقابل خسارت هاي جاني وارد به دانش آموزان در داخل مدرسه و خارج از آن شامل اردوهاي درون شهري، برون شهري، کاروان هاي راهيان نور، کارگاه هاي آموزشي و طرح کارورزي دانش آموزان هنرستانهاي حرفه اي کارودانش، پژوهش سرا، آزمايشگاه نانو، سالن ها و اماکن ورزشي متعلق به آموزش و پرورش را تحت پوشش قرار مي دهد.
صمدي با بيان اينکه سقف سني بيمه شدگان 70 سال تمام است، ادامه داد: همه کارکنان اداري و آموزشي و خانواده هاي تحت تکلفشان (صرفا همسر و فرزندان) که دفترچه بيمه پايه دارند، مشمول اين قرار داد هستند.
وي بيان کرد: فرزندان دانش آموز خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان، مفقودان، آزادگان انقلاب و جنگ تحميلي، دانش آموزان تحت پوشش کميته حضرت امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي از پرداخت حق بيمه معاف هستند و به صورت رايگان خدمات خواهند گرفت.
وي افزود: بر اساس تعهد، بيمه معلم در قبال فوت و نقص عضو يا از کار افتادگي جزئي و کلي دائم در اثر حوادث و همچنين نظريه هاي پزشکي ناشي از حوادث مشمول بيمه در طول شبانه روز در داخل و خارج از کشور و اعمال جراحي مستلزم بستري شدن در بيمارستان و يا مراکز جراحي محدود و هزينه هاي خريد و پيوند کليه بر اساس تعهدات پوشش داده مي شود.
به گزارش ايرنا در استان در سال 97 بيش از 591 هزار دانش آموز تحت پوشش بيمه معلم قرار گرفتند.
7125/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه تاکید کرد.

کلام‌الله صفری ۱۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم تاکید کرد و گفت: ضروری است جایگاه معلم در جامعه تقویت شود و نگرش مردم به معلم، باید نگرش نسبت به انبیا باشد.

وی به ایجاد انگیزه در معلمان برای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلم در استان داریم و برای انتخاب معلم نمونه، ۶ هزار و ۱۹۸ مشارکت کردند و با ارزیابی انجام گرفته ۸۰۵ نفر به مرحله منطقه‌ای و در ادامه نفر۵۹ به مرحله استانی راه یافتند و نهایتا ۴ نفر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

صفری همچنین از میان مدیران و معاونان و مربیان بهداشت نیز نهایتا ۵ نفر به مرحله کشوری راه یافتند، افزود: تولید محتوای آموزشی، نحوه تدریس، شیوه استفاده از فناوری، ارائه طرح درس، مقبولیت، سابقه بالای ۱۰ سال، اظهارنظر شورای مدرسه، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای دانش‌آموزان و غیره از معیارهای انتخاب معلم نمونه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل در حوزه آموزش و پرورش طی یک سال گذشته، ادامه داد: پخش زنده برنامه سلام معلم توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل از اقدامات برجسته این حوزه است.

وی به راه‌اندازی پویش‌های مختلف در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح استان، تصریح کرد: در سطح استان ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه فعال است که در هفته معلم امسال زنگ سپاس در همه مدارس استان با حضور مقامات استانی به صدا درآمد.

صفری تجدید پیمان با شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با معلمان پیشکسوت، حضور مسئولان در شورای دبیران، راه‌اندازی قرارگاه جهادی فرهنگیان در خیابان معلم اردبیل، ایجاد یادمان شهدای فرهنگیان و دانش‌آموزان، شناسایی معلمان شاخص، کارآمد و سرآمد استان برای حضور دورهمی در صدا و سیما، ایجاد نمایشگاه از دستاوردهای آموزش و پرورش، برگزاری جشن پیوند مسجد و مدرسه، دومین جشنواره معلم خلاق ایل عشایر، شب شعر و غیره از جمله اقدامات و فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا
  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه