Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت: این مرکز به‌منظور تکمیل کادر مراکز درمانی خود در عراق و با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی در اطلاعیه‌ای از پزشکان عمومی داوطلب خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات، دعوت به همکاری می‌کند. ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ اجتماعی پزشکی سفر نظرات

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری تسنیم، دکتر سید علی مرعشی با اعلام فراخوان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر، اظهار داشت: بر این اساس پزشکان عمومی که متقاضی همکاری با این مرکز و خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات در کشور عراق هستند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور به آدرس  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

hmc.ir، ثبت‌نام کرده یا با شماره 86744116-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

R1014143/P1014143/S2,24,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مرکز پزشکی هلال احمر وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز پزشکی هلال احمر وزارت بهداشت مرکز پزشکی هلال احمر وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  منتخب مردم مهاباد گفت: ماموریت های هلال احمر با فطرت پاک انسانی همخوانی دارد و به همین خاطر گرایش و تمایل عموم مردم برای همکاری با هلال احمر قابل توجه است.

ستوده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزشهای عمومی و جذب نیروهای داوطلب توسط جمعیت هلال احمر گفت:من افتخار دارم بیش از ۱۰ سال است که داوطلب جمعیت هلال احمر هستم.

 مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی نیز دراین دیدار گفت : خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمر در بخش های مختلف از جمله جوانان، داوطلبان، امداد و نجات، درمان و توانبخشی و غیره، با همراهی منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی توانمند تر می شود.

 حمید محبوبی افزود: شعبه هلال احمر مهاباد به عنوان یکی از قدیمی ترین شعب هلال احمر آذربایجان غربی در ارائه خدمت به مردم شریف این شهرستان می تواند زبان زد باشد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند
  • اعزام نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به سفر عمره
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • امشب اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس