Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، امروز سه‌شنبه تظاهراتی بزرگ علیه ائتلاف سعودی-اماراتی و دولت مستعفی «عبد ربه منصور هادی» در شهر تعز در جنوب یمن و در اعتراض به کاهش شدید ارزش ریال یمن برگزار شد.

به نوشته‌ خبرگزاری آلمان، تظاهرات‌کنندگان فریاد می‌زدند: «از امروز به بعد دیگر دولتی وجود ندارد، دیگر ائتلافی وجود ندارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، معترضان تصاویر منصور هادی و ملک سلمان، پادشاه سعودی را در خیابان «جمال» در مرکز شهر تعز پاره کردند.

همچنین طبق گفته‌ فروشندگان، بیشتر مغازه‌ها در‌های خود را در اعتراض به کاهش ارزش ریال یمنی و افزایش قیمت‌ها، بسته‌اند. ساکنان تعز می‌گویند که دولت مستعفی در ازای افزایش قیمت‌ها و همچنین استمرار بحران بنزین و گاز خانگی سکوت کرده است.

آنها به خبرگزاری آلمان گفتند: از فقر و عدم پرداخت حقوق‌ها و کاهش ارزش ریال که به افزایش گرسنگی در چندین منطقه یمن منجر شده، در رنج و سختی هستیم؛ مردم از گرسنگی می‌میرند و دولت ساکت است و جنگ هم ادامه دارد.

در حال حاضر هر دلار آمریکا در یمن، 750 ریال یمنی و هر ریال سعودی، 205 ریال یمنی به فروش می‌رسد. 

چندی پیش پادشاه سعودی 200 میلیون دلار برای تقویت پول یمن به بانک مرکزی وابسته به دولت مستعفی کمک مالی کرده بود، اما به نظر می‌رسد بحران اقتصادی در یمن به بیش از چنین رقمی نیاز دارد.

شهرهای جنوبی یمن که در اشغال ائتلاف سعودی-اماراتی و تحت مدیریت دولت مستعفی «منصور هادی» است، ماههاست که شاهد اعتراضات معیشتی مردم به ائتلاف سعودی و دولت مستعفی منصور هادی است. روز گذشته نیز اهالی شهر بندری «مکلا» در جنوب حضرموت دست به تظاهرات معیشتی زدند.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با اٌفت ۱۱۳۷۹.۵۸ واحدی به ۲,۲۴۸,۳۶۵.۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۲۵۵۵.۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۰۷ میلیارد سهم بود که طی ۸۸,۷۳۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۸,۶۸۲.۴۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷،۹۲۰،۹۰۹.۷۳۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6097844 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند