Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - مدیرعامل سابق استقلال گفت که روبرتو کارلوس هم جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افتخاری که مدتی است مدیرعاملی استقلال را به فتحی سپرده، امروز در گفت و گویی با ورزش سه نام گزینه های سرمربیگری استقلال در زمانی که شفر انتخاب شد را اعلام کرد. او گفت: ما ابتدا به دنبال جذب فاتح تریم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ما حتی به منزل او نیز رفت اما پیشنهاد تریم به ما 5 میلیون یورو بود که بعد از چندین ساعت مذاکره، در نهایت پیشنهاد او به 4 میلیون یورو رسید. رقمی که در توان باشگاه نبود و نمی توانستیم آن را پرداخت کنیم زیرا باشگاه هزینه های دیگری نیز داشت که باید آن را در نظر می گرفتیم.
افتخاری ادامه داد: بسیاری از مربی های فعال و بدون تیم را به ما از طریق اینترنت و البته از طریق برخی از دوستان معرفی کردند. در این میان روبرتو کارلوس بازیکن برزیلی رئال مادرید و والتر زنگا نیز حضور داشتند و ما کارنامه آنها را نیز بررسی کردیم. در نهایت ما به وینفرد شفر رسیدیم زیرا او در آسیا و خاورمیانه کار کرده بود و گزینه مناسب تری از دیگران بود.
43 43

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

تیم استقلال در دور رفت مسابقات لیگ برتر و در چهارچوب هفته نهم روز ۱۱ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در قزوین به مصاف شمس آذر رفت.

شاگردان جواد نکونام در آن دیدار عبارت بودند از: سید حسین حسینی: جلالی، سهرابیان، چشمی، سلیمی، یامگا، مهری، مهدی‌پور، رضاوند، رمضانی و محمدی که حالا از این تعداد سعید مهری به دلیل جدایی از استقلال، آرتور کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور به علت مصدومیت قطعاً در ترکیب آبی پوشان حضور نخواهند داشت.

اما نگاهی به نفرات تعویضی استقلال در آن دیدار به نام امیر ارسلان مطهری برمی‌خوریم که در دقیقه ۹۰ به جای یامگاه به زمین رفت. او نیز در نقل و انتقالات زمستانی از جدا شد و به تراکتور پیوست.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم‌های استقلال و مس آزاد قزوین روز جمعه هفته جاری سی و یکم فروردین از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی آغاز می‌شود. بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • هوش مصنوعی: دوران گذار از مزیت به ضرورت
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • این هونگچی می خواهد بنتلی باشد! (+تصاویر)
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز