Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور، فرا صندوق سرمایه‌گذاری FOF راه اندازی شده است، گفت: این فرا صندوق با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی، بنیاد برکت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه در سال ۲۰۱۷ در جهان حدود ۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری برای استارت آپ‌ها انجام شده است، افزود: در حمایت از شرکت‌های نوپا و استارت آپ ها، اساسی‌ترین رکن، سرمایه گذاری و حمایت از آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر گفت: در کشور ما که بافت جمعیت جوانی دارد، به علت دسترسی بالا به فضای مجازی و اینترنت، انگیزه و تمایل برای فعالیت‌های پژوهشی و فناوری و اشتغال زایی و حرکت به سمت توسعه استارت آپ‌ها افزایش یافته و این شرکت‌ها نیاز به حمایت مالی دارند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اگر حمایت مالی درستی از استارت آپ‌ها صورت گیرد، تحقق اقتصاد مقاومتی امکان پذیر خواهد شد، افزود: راه اندازی این فراصندوق می‌تواند کمک شایانی به شرکت‌های نوپا باشد.

رنجبر با تأکید بر اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی بنا بر تقویت صندوق‌های سرمایه گذاری جسورانه است، گفت: در این زمینه جرقه اولیه ایجاد فراصندوق در بنیاد برکت اتفاق افتاد و مقرر شد فراصندوقی راه اندازی شود که در صندوق‌های سرمایه گذاری جسورانه، سرمایه گذاری انجام دهد.

وی با بیان اینکه راه اندازی این صندوق در شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شد، افزود: مراحل اولیه تأسیس آن انجام و مقرر شده این فرا صندوق با بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریال در سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شود.

رنجبر تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تلاش دارد تا با راه اندازی این صندوق به تمام شرکت‌های علم و فناوری در کشور به ویژه شرکت‌های نوپا در دانشگاه آزاد اسلامی کمک کند.

وی گفت: معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی توانسته گام بلندی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بردارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همکاری سرمایه گذاری دانشگاه آزاد حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری