Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و سپید رود رشت از سری رقابتهای جام حذفی برگزار و از سوی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم حریف و داوران قبل از شروع مسابقه، پرتاب اشیا به داور مسابقه و اصابت به وی، معلق ماندن بازی به مدت 20 دقیقه و تکرار تخلف و سنگ پرانی در نیمه دوم که سبب مصدومیت کمک داور و بازیکن تیم مقابل شد، تماشاگران این تیم به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقه رسمی و خانگی و پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

( این رای قابل تجدید نظر است). تیم سپید رود رشت به دلیل پرتاب سنگ به سوی تماشاگران تیم مقابل و فحاشی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، تیم نفت تهران به دلیل عدم حضور در مسابقه برابر تیم مشکی پوشان از سری رقابتهای لیگ دسته اول، نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم سیاه جامگان اعلام و تیم نفت تهران باید مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای در حالی صادر شده که تیم فوتبال مشکی پوشان از مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته شده است!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دانشمند هسته ای با آبروی 150 دختر تهرانی و شهرستانی بازی کرد + گفتگو و عکس

دلار 10 هزار تومان شد

هشدار نماینده آبادان :عراقی ها در 2 روز 70 میلیون تومان خرید می کنند

سقوط قیمت دلار 30 نفر را به سکته انداخت !

این 3 محکوم به اعدام را بهتر بشناسید +تصاویر

مرگ تلخ کارمند جوان برج مراقبت به خاطر نجات یک هواپیمای مسافربری + عکس

اصرار عجیب متین برای ازدواج با زنی که همسن مادرش است!

لحظه وحشتناک زنده زنده سوختن 2 دختر مقابل چشم مادرشان + فیلم 16+

نقشه مرموز مرد خسیس برای نپرداختن مهریه عروس خوش قلب + عکس

اعتراف باند حسین دماغ / آن ها به هر خیابان تهران می رفتند آسایش را می گرفتند + عکس

ضرب و شتم وحشیانه آزاده توسط شوهرش بخاطر حامله شدنش!

دستگیری دختران و پسران در استخر پارتی / نیوشا کیست؟

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

6 سال زندان برای محسن افشانی در پرونده حلما + عکس و حکم

اعدام به خاطر قتل پسر نخبه تهرانی / وقتی وارد خانه شدم او و دخترم تنها بودند !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز بازی کمیته انضباطی عکس گیلان منبع عکس فیلم قتل دختر تصاویر اعدام پرونده جنایت من ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول