Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@01:06:02 GMT

۱۴ تن کله‌پاچه فاسد در رباط کریم کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۶۱۵۷

۱۴ تن کله‌پاچه فاسد در رباط کریم کشف شد

رکنا: رئیس دامپزشکی شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان از کشف ۱۴ تن کله‌پاچه غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی در بدترین شرایط از یک سردخانه در رباط کریم خبر داد.

مهدی سلوکانه امروز در نشست خبری خود به مناسبت روز ملی دامپزشکی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های نظارتی بر واحدهای نگهداری و عرضه موادغذایی در سطح شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم کارشناسان اداره دامپزشکی در سرکشی از سردخانه‌های غیرمجاز 14 تن کله‌پاچه غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی در بدترین شرایط از یک سردخانه کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نظارت بر اماکن توزیع گوشت و تولیدات دامی را برعهده دامپزشکی دانست و تصریح کرد: حوزه محصولات دامی که با سلامت جامعه سروکار دارد به هیچ وجه قابل اغماض و مماشات نیست از این‌‍رو با توجه به اینکه مرکز بهداشت تنها مسئولیت نظارت بر بهداشت فردی شهروندان را برعهده دارد پرونده‌ مربوطه جهت سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است که بسته به نوع تخلف اقدام به ابطال پروانه و یا مجوز واحد مذکور می‌شود.

رئیس دامپزشکی شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان افزود: 451 مرکز عرضه محصولات گوشتی و پروتئینی در این دو شهرستان وجود دارد که نظارت به‌ طور مداوم و مستمر بر این مراکز انجام می‌گیرد و ماهیانه به صورت مستمر 2 تا 3 بار از مراکز عرضه محصولات دامی نظارت و بازرسی به عمل می‌آید که در صورت مشاهده تخلف ضمن تذکر نسبت به معدوم‌سازی اقدام می‌کنیم و فعالیت مراکز غیرمجاز را هم با گزارشات مردمی، پیگیری سازمانی و همکاری دیگر نهادهای مرتبط در دستور کار داریم.

سلوکانه در پایان با اشاره به ارجاع 35 پرونده متخلفان در حوزه عرضه مواد پروتئینی گفت: متأسفانه اخیراً شاهد دستکاری تاریخ انقضای مرغ و گوشت تاریخ گذشته هستیم که در صورت مشاهده و کشف موضوع به شدّت با آن برخورد می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هشدار نماینده آبادان :عراقی ها در 2 روز 70 میلیون تومان خرید می کنند

سقوط قیمت دلار 30 نفر را به سکته انداخت !

این 3 محکوم به اعدام را بهتر بشناسید +تصاویر

مرگ تلخ کارمند جوان برج مراقبت به خاطر نجات یک هواپیمای مسافربری + عکس

اصرار عجیب متین برای ازدواج با زنی که همسن مادرش است!

لحظه وحشتناک زنده زنده سوختن 2 دختر مقابل چشم مادرشان + فیلم 16+

نقشه مرموز مرد خسیس برای نپرداختن مهریه عروس خوش قلب + عکس

اعتراف باند حسین دماغ / آن ها به هر خیابان تهران می رفتند آسایش را می گرفتند + عکس

ضرب و شتم وحشیانه آزاده توسط شوهرش بخاطر حامله شدنش!

دستگیری دختران و پسران در استخر پارتی / نیوشا کیست؟

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

6 سال زندان برای محسن افشانی در پرونده حلما + عکس و حکم

اعدام به خاطر قتل پسر نخبه تهرانی / وقتی وارد خانه شدم او و دخترم تنها بودند !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز سلامت اخبار حوادث کشف رباط کریم رئیس کله پاچه دامپزشکی عکس فیلم قتل دختر تصاویر اعدام پرونده جنایت من ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز

ایسنا/البرز مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از کشف و ضبط بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی پخته و منجد فاسد و غیر بهداشتی خبر داد.

حمیدرضا کیوانفر روز چهارشنبه هشتم فروردین اظهار کرد: این مقدار مواد غذایی فاسد شامل برنج، انواع خورشت، گوشت و ... بوده که حین بازدید بازرسان کشف و ضبط شده است.

کیوانفر بیان کرد: تعدادی واحد صنفی عرضه مواد غذایی نیز به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی در البرز پلمب شد.

کیوانفر گفت: طرح تشدید نظارت بر فعالیت رستوران‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی (بیرون بر) از ابتدای ماه مبارک رمضان در البرز آغاز شده و با جدیت ادامه دارد.

وی یادآورشد: طرح ویژه نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی روزانه توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی دامپزشکی و بهداشت انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به مراجع ذیربط اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس
  • کشف و ضبط۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد
  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد
  • پلمب یک واحد قصابی در کرمان 
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۹ تن مواد خام دامی در نهاوند
  • کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند
  • تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان