Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزای صدا و سیما، مرکز فارس، سپیده عاشوری معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار گفت: این دومین مرحله سبد غذایی حمایتی امسال است که بین مادران باردار نیازمند در مناطق شهری و روستایی در پایگاه محمد رسول الله (ص) این شهرستان، توزیع می‌شود.
وی با اشاره به بهره مندی ۱۸۷ نفر در این دوره از طرح توزیع سبد ارتقای سلامت مادران باردار و شیرده دچار سوء تغذیه، افزود: در این طرح، مادران نیازمند از سوی پایگاه‌های مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی پس از غربالگری شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان، معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عاشوری ادامه داد: این اقلام غذایی برای پیشگیری از اختلال وزن مادر در دوران بارداری و تولد نوزاد نارس و همچنین افزایش کیفیت شیر مادر در دوران شیردهی با هدف پیشگیری از سوء تغذیه کودک، بین مادران باردار واجد شرایط توزیع می‌شود.
برنامه توزیع سبد غذایی به دنبال اجرای برنامه‌های غنی سازی مواد غذایی زنان باردار نیازمند با مشارکت بنیاد خیریه علوی برای مادر باردار همراه با ارایه آموزش‌های لازم، انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: توزیع سبد غذایی مادر کوار خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد

 فریبرز راشدی  اظهار کرد: در ششمین روز از هفته سلامت و در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی واحدهای عرضه کننده مواد غذایی ، یک انبار زیرزمینی که مملو از مواد غذایی تاریخ گذشته بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: این مرکز بهداشت، سلامت شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با متصدیان متخلف از مقررات بهداشتی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در روز جاری نزدیک به ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.

راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبارها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود